MeLoDiC

خود حقیقی من ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خود حقیقی من ...

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ


 

* از طرف یاسمن عزیزم  به چالش حقیقت خود دعوت شدم . فعلا از شماره ی یک شروع میکنم تا ببینم به چه عددی میرسم . چه بسا از بیست هم بره بالاتر . 

 

1 - شدیدا وابسته به فرزند و همسرم . بخصوص که جونم برای یاس در میره .

2 - پدر و مادرمُ دیوونه وار دوست دارم . هر چند خیلی کم ابراز میکنم . 

3 - زیر بار حرف زور نمیرم .

4 - محمد معتقده که اکثر اوقات خیلی عاقلانه رفتار میکنم . و اصرار داره به اینکه ادامه ی تحصیلمُ جدی بگیرم چون باورش این ِ که " تواناییشُ دارم "

5 - بابت اینکه زمانی ترک تحصیل کردم واقعا پشیمونم و معتقدم اگر به موقع درس میخوندم جایگاه فعلیم بالاتر از اینی بود که حالا هست . ولی باز بابت همین جایگاه هم خدارو شاکرم . 

6 - عاشق تدریسم و تا بحال تمامی دانشجوهام دوستم داشتن حتی اوناییکه به قول خودشون گاها" بهشون گیر میدادم . و منم همینطور . 

7 - زودرنج و درون گرام . به ندرت پیش میاد که ناراحتیامُ بروز بدم . 

8 - شدیدا" راز دارم و اگر کسی حرفیُ بهم بزنه و بگه به کسی نگو شده سالها اون حرفُ تو دلم نگه میدارم و بروز نمیدم . 

9 - تا حالا نشده از یه سوراخ دو بار گزیده بشم . اشتباهمُ برای دومین بار تکرار نمیکنم . 

10 - هیچ وقت از اعتماد دیگران سو استفاده نمیکنم و به اعتمادشون خیانت نمیکنم . 

11 - با فوت مسیب دایجونم بعد از گذشت سه سال و شش ماه و 5 روز هنوز کنار نیومدم و تا بیادش میفتم اشکم راه میفته [مثل حالا] و تنها که باشم به هق هق تبدیل میشه . 

12 - وبلاگمُ خیلی دوست دارم :) 

13 - اضافه وزن دارم ، اونم شدید :))) 

14 - دست پختم خوبه . اینُ مدیون مامان خودم و مادر محمد هستم که آشپزیشون محشره . 

15 - عشق سرعتم . البته به شرطی که خودم پشت رُل باشم و کسی همراهم نباشه و مسئول جون کسی جز خودم نباشم . ولی در اوج سرعتم که باشم رانندگیم خطر آفرین نیست . 

16 - روی کتابهام بی نهایت حساسم . اینُ به کسی تابحال نگفتم :) ولی وقتی کتابمُ به کسی امانت میدم نگرانم که یه وقتی خراب نشه :دی

17 - خوش خنده م و وقتی خنده م به اوجش برسه اشکم روون میشه . 

18 - یه راز بزرگ تو زندگیم دارم که کسی ازش خبر نداره :) کنجکاوی موقوف :دی

19 - مهربون بودن [ اینُ یاس خودش تایپ کرد ]

20 - دلسوز بودن [به تائید یاس االبته :دی]

یاس میگه حالا چرا 20 تا ؟ چرا 30 تا نشه ؟ ولی خداییش دیگه مغزم نمیکشه . 

+ کسیُ برای ادامه ی چالش اسم نمیبرم ولی هر کسی که دوست داشت میتونه ادامه بده :) ضمنا خوشحال میشم اگر شما هم از حقیقت آوا چیزی دستتون اومده بهم بگین . 


  • شنبه ۹۳/۰۸/۱۷
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">