MeLoDiC

شخص شخیص بنده :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

شخص شخیص بنده :)

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ


* ویندوز لپ تابُ دادیم عوض کردن . امروز تماس گرفتم میگم آقای ... این سیستم کی دست ما رو میگیره ؟ گفت بیا آماده ست . به اتفاق محمد رفتم برای تحویل گرفتنش وقتی جویای نرخ شدیم گفت " مگه تازه نیاورده بودی ویندوز عوض کنم ؟" گفتم " بله " ! گفت " پول نمیخواد . [ آخه از لحاظ نرم افزاری هر چیزی که نصب کنن تا دو ماه گارانتی داره ] " منم صداقتم تو حلقوم مبارکم ، گفتم " نه اتفاقا این یک باز خطا از شخص شخیص بنده بود که دونسته یه فلش over ویروسُ بستم به این سیستم بینوا ." خداییش کار اونا بی نقص بود . اشکال کار از جانب خودم بود که ویندوزُ دیوونه کردم :دی 

** برگشتم با دنیایی از عشق و دوست داشتن وبلاگمُ باز کردم دیدم ع ِ جناب شیرازی یک سری تغییراتی واسه مدیریت بلاگفا ترتیب دادن . من جمله ! جایگاه ثبت مطالب جدید و قدیم عوض شد ... واژه ی مطالب جدید و مدیریت مطالب قبلی ، به نوشته ی جدید و نوشته های پیشین تغییر کرد . و در درج مطلب هم بجای " درج در ادامه ی مطلب " از واژگانی همچون درج نوشته تکمیلی برای نوشته های طولانی قید شده . خیلی مشعوف بودم بابت اینکه شاید بنا به اعتراضات بازم شخص شخیص بنده امکان درج نظرات خصوصی برای پستهای خصوصی فراهم شده باشه که این خیالی بیش نبوده و تمهیدات و تغییرات در حد بالا پایین شدن مکان و واژگان بوده و نه بیشتر . یا مثلا بجای موضوعات مطالب نوشتن " تعاریف موضوعات " ... خب اینم نشونه ی خوبیه ! شاید به زودی زود ما هم عمیقا مشعوف شیم :) خدا بزرگتر از این حرفاست . 

*** نیمه شب ِ دیشب سرویس نتم به اتمام می رسید و باید فاتحه ی دو گیگ باقیمانده رو می خوندم ولی از اونجا که عمرا" بذارم یک کیلوبایت مفتی مفتی به خورد شکم این شرکت سرویس دهنده بره سه تا فیلم دانلود کردم :))))) و حدود 350 مگابایت باقیمونده رو هم تا ته دانلود کردم و الباقی فیلمُ ساعت 7 صبح گذاشتم برای دانلود که حجمش رایگان بود :دی 

+ امشب از ذوق ممکنه زیادی پست ثبت کنم :دی ! مخصوصا که بلوتوس/ث [کتایون کجایی که برام شرط و شروط بذاری :دی] سیستم هم بکار افتاده و می تونم کمی عکس بنگارم :دی


  • سه شنبه ۹۳/۰۸/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">