MeLoDiC

تغییر رمز ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تغییر رمز ...

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ق.ظ

* بعد از مشورت با همسر به این نتیجه رسیدم که رمز نوشته های خصوصیمُ عوض کنم و اینبار در دادن رمز بیشتر از قبل دقت کنم . قصدم توهین به کسی نیست ، ولی بی شک من وقتی رمز دار می نویسم هدفم این ِ که یه سری از افراد هستن که نمیخوام مطالبمُ بخونن . یا با نگرشی مثبت بخوام بگم ، یه سری از مطالبمُ هر کسی نباید بخونه . بی شک وقتی کسی کلید خونه ی خودشُ از سر اعتماد در اختیار دیگری قرار میده ، این اختیارُ به طرف مقابل میده که تو محرمی تا به خونه ی من امد و شد کنی ولی این اختیارُ بهش نمیده که حالا که من کلیدُ بهت دادم تو مختاری بی اطلاع من هر کسیُ به خونه ی من بیاری و یا راز خونه ی منُ به راحتی در اختیار دیگران قرار بدی . من وقتی برای نوشته هام رمز میذارم یعنی دوست ندارم جز اون تعداد معدودی از دوستان که خودم رمزُ در اختیارشون قرار دادم دیگران به هیچ نحوی از مطالب و موضوع با خبر شن . حالا اگه بری و در مورد مطالب و نوشته های خصوصیم به دیگران بگی همون خیانت ِ و دقیق مثل این می مونه که بری رمزُ به کسی بدی . 

آدرس وبلاگ منُ پدرم ، همسرم ، خواهرام ، دختر داییام ، خواهرشوهرام ، داییم که شوهر ِخواهرشوهرم ، همکار داییم که دوست خونوادگی خودمون ِ بهمراه همسر و فرزاندانش ، دوستان دوران دانشگاهم ، دوستانم , .... دارن . پس اون شخصی که میاد میگه یه تعداد دوست مجازی می خوننت و ازت تعریف و تمجید میکنن .... بهتره خودش از خواب بیدار شه . 

ناقص

  • پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">