MeLoDiC

چالش ِ کتابخوانی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

چالش ِ کتابخوانی ...

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ


از طرف دوست عزیزم مهتاب دعوت شدم به این چالِش ! [ البته ما تصمیم نداریم کسی را به مباحثه و مجادله دعوت کنیم و این ، عنوانی از پیش تعیین شده می باشد :دی ] 

و اما کتابها ! از آنجا که بنده رمان خوانی را دوست میدارم کتابهای من در قالب رمان می باشند . 

1 -  عقاید یک دلقک  ( هاینریش بِل ) 

2 -  گرترود ( هرمان هسه ) 

3 -  برای یک روز دیگری ( میچ آلبوم ) 

و شازده کوچولو  ( آنتوان دو سنت اگزوپری ) فکر نکنم این کتاب نیاز به معرفی داشته باشه :) 

برای اینکه زنجیره ی این چالش از هم گسسته نشه و معرفی کتابهایی که تابحال خوندیم و ارزش خوانده شدن دارنُ ادامه بدیم بالطبع منم باید چند نفری از دوستانُ به این چالش دعوت کنم :) [ من کلا با این کلمه ی چالش مشکل دارما :( ]

و اما انتخاب دوستان ... 

*  بانو ( زن و بوسه )  [کلیک کنید]

* یار مهربان  [کلیک کنید]

*  چکه چکه های یک تکه یخ ِ داغ :) [کلیک کنید]

* یاسی ترین  [کلیک کنید]

از دوستانی که انتخاب شدن خواهشمندم که این پروسه رو ادامه بدن :) با تشکر فراوان از شما عزیزان . 

+ فکر نمیکردم انتخاب چند دوست از بین همه انقدر سخت باشه :( ولی واقعا سخت بود . علت هم این ِ که نمیدونم کدوم یکی از دوستان اهل مطالعه هستن . برای همین با کمی حساسیت موفق شدم این عزیزانُ انتخاب کنم . ولی از اونجا که معرفی کتاب می تونه قدمی جهت بهسازی فرهنگ کتابخوانی باشه از همه ی عزیزانی که به مطالعه علاقه دارن دعوت میکنم که کتابهای مفیدی که تابحال خوندن رو به دیگران معرفی کنن .

با تشکر از همه ی شما دوستان . 

امضا :  آوا  :**


  • يكشنبه ۹۳/۰۶/۲۳
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">