MeLoDiC

ژلَستنی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ژلَستنی

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ


 

* اینم دسر امروز بنده . البته از اونجا که اصلا قرار نبود سر از بلاگفا در بیاره بی هیچ برنامه ی از پیش تعیین شده ای کشیدمش تو ظرف ولی بعدش از رنگ و لعاب ژله ش خوشم اومد و عکس گرفتم تا شماها فعلا چشماتون مستفیض بشه تا بعد ... برای همین ممکنه از دید خیلی هاتون بد سلیقگی باشه :))) 

لازم به ذکره از همین تریبون اعلام کنم کلیه ی دوستان در صورت تمایل به میل نمودن این دسر میتونن در منزل این جانب به تمایلات خودشون جامه ی عمل بپوشونن :))) چی گفتم من ! 

+ عنوان این پست هم از برنامه ی بفرمایید .... شام گرفته شده با عنوان [دسر : فرنستنی ، فرنی + بستنی ] . حالا شده کار من ! ژلستنی ، ژله + بستنی . البته داخل ژله ش هم بستنی هست :دی 


  • يكشنبه ۹۳/۰۲/۲۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">