MeLoDiC

از دوستان آشپز و هنرمند امداد می طلبیم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

از دوستان آشپز و هنرمند امداد می طلبیم ...

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ



* تـ ا بحال به اندازه ی سن مان از خدا عمر گرفتیم دست به پُخت مربای بهارنارنج نزدیم ! ( خودمُ میگم ) بعد امشب آقا یه کیسه بهار نارنج از اون دُرُشت و خوشگلهاش آورده که مرباش کنم :( حالا از خاله جون می پرسم بهم آموزش میده ولی تاکید میکنه که قِلِق ( درسته آیا ؟) داره . از مامان می پرسم که اونم میگه من زیاد قلقشُ نمیدونم میدادی خاله جون برات درست میکرد . آقا محمد هم از مامانش پرسیده ایشون هم فرمودند که کار شما نیست ! حالا بنده چیکار کنم بنظرتون ؟؟؟ :((( 

فعلا شستمشون و گذاشتم تو آب تا بجوش بیاد تا آبُ عوض کنم . تصمیم دارم چند مرتبه هم این عملُ انجام بدم . بیچاره بهاره ها ... ولی مشکل اینجاست که بنده الان دو تا دستام کلا بوی بهار نارنج گرفته . خونه بوی بهار نارنج گرفته ! تو اشپزخونه که نمیتونم کار کنم از بس معطر شده . عملا بنده در حال نفله شدنم ! نفسم بالا نمیاد خُب :( 

دوستان سر آشپز اگر در باب تهیه ی مربای بهار نارنج توصیه و تجربه ای دارید لطفا خساست رو بذارین کنار و ارانه بدین ...  :) 

** امروز باتفاق مامان خانوم و خاله جون و دخترخاله جان رفتیم سر باغ مراسم سبزی چیدن :دی بعد هم رفتیم خونه ی مامان تا جمع و جورش کنیم . این پروسه فعلا تموم نشده . قراره مامانی صبح 6-7 کیلو سبزی مکمل بخره تا حسابی جور شه بعد بریم اونارو سرخ کنیم نصف نصف :دی پیشاپیش خسته هم نباشیم :دی 


  • يكشنبه ۹۳/۰۲/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">