MeLoDiC

کنفرانس ارائه می دهیمممممم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

کنفرانس ارائه می دهیمممممم

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۸۹، ۰۸:۲۰ ق.ظ


خدارو شکر دیروز حالم خوب بود و مشکلی پیش نیومد آخه روز قبلش خودم هم بیمار بودم و تو کارورزی همش خوابیده بودم و تا میرفتم یه دوری خودمو نشون بدم که مربی نگه این سو استفاده کرده بچه ها میگفتن آوا برو بخواب و مربی هم میگفت برو استراحت کن  ...

ولی دیروز در عوض فعال بودم و حسابی جبران شد ...

یه هفته هست که قراره مبحث دیابت رو کنفرانس بدیم و دیروز علاوه بر دیابت قرار بود خونریزی ستگاه گوارش رو هم ارائه بدیم ولی خب از اونجا که بچه های خوبی هستیم تا دیروز همش پیچوووووووندیم و دیروز دیگه استاد فرمودن هر چی پیچوندین بسه و امروز دیگه باید ارائه بدین ... 

مبحث جی آی بی رو وقتی ارائه میدادن من مشغول کنترل سرم ها بودم و متوجه نشدم ولی بعدش روشنک اومد دنبالم که بیا کنفرانس ... 

خلاصه رفتم و با کیمیا همچین سرو تهه دیابت رو بهم رسوندیم که تا خدا داند  ... هنوز کلی دیگه مونده بود ولی فکر کنم استاد هم فهمید اساسی در حال پیچوندنیم که خودش گفت خب بچه ها خسته نباشین  . بعدش هم برای امروز یادش رفت بهمون موضوع کنفرانس بده و ما هم دودررررررر ، اصلا به رو خودمون نیاوردیم ... 

دیشب همسری ما رو شرمنده نمودن و شام درست کردن ... اشپل ماهی خوراش دلشون آب ... یعنی روز به روز عاشق تر میشم میدوسمت همسری خووووووووبم  آبجی کوچیکه و جیگر خاله دیروز اومدن اینورا و الان خونه ی مامان اینان و اگه خدا بخواد شالگردن یاس رو برام تموم میکنه 

................................

راستی دیشب آبجی کوچیکه بهم خبر داد که ارغوان و سارا باختن و کسری و فروغ و سروش برنده شدن ... هفته ی بعد هم قراره دو نفر خط بخورن ... ایکاش سروش برنده شه البته این رای هایی که ملت میدن ... شاید هم واسه چهره ی کسری و شیطنت هاش اون برنده شه ! ولی خداییش سروش قشنگ میخونه  کسری رو هم دوست دارم ولی سروش بهتره 


  • دوشنبه ۸۹/۰۹/۰۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">