MeLoDiC

من عاشق این خوشگلام :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من عاشق این خوشگلام :)

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ



* این خوشگلا همون پرنده های مهاجر شهر ما هستن که اگه براشون بوق و نور بالا نزنی یه وقتی دیدی اومدن رو برف پاککن ماشینت نشستن ! ماشالله انقدر هم روشون زیاده که اصلا احساس بدی بهشون دست نمیده . چه بسا در نقش برف پاککن زنده هم ایفای نقش کنن ! البته در ثبت فضولات :) همین امروز وقتی از روی (پل) رودخونه میگذشتم چندتاییشون اومدن جلوی شیشه و اشاره دادن مستقیم ؟؟؟ ولی خب من فقط بوق زدم و اونا هم کمی پشت سرم بال بال زدن ولی بعد یه سوناتا دیدن و پراید منُ بی خیال شدن. خب هر چی باشه امنیت اون ماشینا بیشتره ! ولی مطمئنا با من بهشون بیشتر خوش میگذشت . آخه داشتم ترانه ی دل نشکن " مهدی احمدوندُ با ولوم بالا گوش میدادم و اگر هم تخمه می شکستن من ناراحت نمیشدم که پوست تخمه هارو زیر پاهاشون بریزن حتی  :)

دوسشون دارم ! کلا پاییز شهر ما با اومدن این پرنده ها شروع میشه و همینطور ادامه پیدا میکنه تا وقتی موقع مهاجرتشون بشه و کوچ کنن ! میزان اهلی بودن که نمیشه گفت ! میزان پر رو بودن این پرنده های زیبارو میخواین بدونین در نظر داشته باشین عکاس تا چه اندازه بهشون نزدیک شده و خوشگلا باز به روی مبارکشون نیاوردن که موجودی دو پا تا این حد بهشون نزدیک شده :) 

راستی اگه این پرنده های زیبا روزی روزگاری از آسمون شهر شما گذشتن حواستون باشه اینها شاید بیان سمتتون ولی فقط برای گرفتن یه تیکه غذا میان و قصدشون آزار و اذیت شماها نیست ... و اگر هم سوار ماشین بودین کافیه کمی سرعت ماشینُ کم کنین در حد 5 کیلومتر در ساعت :) و کمی بوق بزنید . اونوقت شمارو بی خیال میشن و میرن سراغ یه ماشین مدل بالاتر :)))

اینجا می تونین عکس بالا رو با کیفیت فول اچ دی ببینین :))))))))

  • دوشنبه ۹۲/۱۰/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">