MeLoDiC

صرفا جهت اطلاع ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

صرفا جهت اطلاع ...

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ



* از امروز تا جمعه نیستم . میرم پیش مانی جونم :* 

مریمی ! وعده ی ما هر شب راس ساعت 21:00 کنار دلاتون . نبودنم دلیل بر عدم حضور نیست . بیادتونم . بیادم باشین ... 

دلم برای میم ( مرضیه ) تنگ شده . چند روزه که عجیب بیادشم . اگه هنوز به اینورا سرک میکشی بدون که بیادتم !   

+ و اما در باب مسابقه . تا جاییکه میدونم آخرین آماری که از من و وبلاگم دیدم 47 رای بوده . و این بعنی 47 نظر لطف به من و نوشته های من . از تک تک نگارنده های این لایک ها سپاس گزارم . برای من برنده شدن اصلا مهم نبود و اصلا اهل رقابت به معنای برد و باخت نیستم و اگه در رقابتی شرکت کنم برای بالا کشیدن نقاط قوت خودم و از بین بردن نقاط ضعفمه و صرفا به جهت کنجکاوی و هیجانش ثبت نام کردم و اصلا انتظار نداشتم در اون دنیای مجازی که تنها هفت نفر دنبال کننده دارم این همه رای کسب کنم . ضمن اینکه با وبلاگهای جالب و خوندنی آشنا شدم . با افرادی که سبک نوشته هاشونُ واقعا دوست دارم . از نوشته هاشون لذت میبرم . با افکاری آشنا شدم که فراتر از روزمرگی ها سیر میکنن . با دوستانی که گاهی حرفاشون تلنگرهای بجایی به آدم میزنه . با نگاه هایی که تنها نگاه نمیکنن . بلکه به دنبال هر نگاه دنیای ناشناخته ایُ کشف میکنن . تجربه ی خوبی بود . و خوشحالم از اینکه در این مسابقه شرکت کردم . شما عزیزان همیشه و همه جا همراه بودین و برنده شدن یعنی داشتن همین همراه های دائمی ... صمیمانه از همراهیاتون ممنونم . 

مکتوب شده در چهارشنبه ۲۷ آذر۱۳۹۲ساعت 14:3
  • چهارشنبه ۹۲/۰۹/۲۷
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">