MeLoDiC

تولد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تولد ...

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ

رفیق روزهای سخت ، محمد جان تولدت مبارک :) 

+ امروز تولد آقا محمد ِمونه ! و من از صمیم قلب تولدشُ بهش تبریک میگم . میدونم به وبلاگ خودش اصلا اصلا سر نمیزنه و اینُ میدونم که به اینجا سرکشی میکنه . پس اگه پیام تبریکی از طرف دوستان گلم در راه هست لطفا همینجا ثبت کنین تا حداقل من تا حدی از شرمندگی محبتاتون در بیام ... ( عجب پر رویی هستم من :دی ) 

+ از دوستان و همراهان عزیزم بابت این پست کمال تشکرُ دارم ... ولی آقا یزدان با جمله ی انتهاییتون "چه کند بینوا ندارد بیش " مشکل دارم شدید ... !!! :) 


  • شنبه ۹۲/۰۹/۰۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">