MeLoDiC

ناهار در ساعت 17:30 :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ناهار در ساعت 17:30

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ


 برای تهیه به مواد زیر نیاز دارین . 

- مقداری پنیر 

- تخم مرغ 

- روغن 

- در صورت تمایل مقداری زردچوبه 

پنیرُ با پشت چنگال کمی خُرد میکنین . و بعد تمامی موادُ میریزین تو تابه و میذارین رو شعله ! وقتی روغن رو به داغ شدن رفت با یه قاشق قبل از اینکه تخم مرغ شکل بگیره شروع میکنین به هم زدن و این عملُ انقدر ادامه میدین تا تخم مرغ کاملا پخته شه . و به این شکل در بیاد 

 

همین ! امتحان کنین . شاید شما هم خوشتون بیاد . البته این روشی ِ که خودم درست میکنم شاید افراد دیگه جور دیگه هم تهیه کنن ... 

  • جمعه ۹۲/۰۶/۲۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">