MeLoDiC

بچه ها مُچکریم :دی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بچه ها مُچکریم :دی

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ


** امروز عصر کار بودم . شکر خدا بعد این همه وقت یک شیفت نسبتا آرومی داشتیم . هر سه نفرمون راضی بودیم . ولی تو همین شیفت کاری پنج بار کد CPR ( احیای قلبی - ریوی یا بقول معروف همون کد 99 ) اعلام شد که سه مرتبه برای بخش CCU اعلام شد و دو مرتبه اورژانس ... در این مدت که من مشغول شدم این مدلیش بی سابقه بود . اورژانسی ها رو خبر ندارم ولی دو مورد از CPR های CCU ناموفق بود و به Expire ختم شد و اون یه موردُ تونستن برگردونن و انتقال دادن به ICU !  خدا شفا بده . ظاهرا امروز فقط برای بخش ما خوب بوده ! یعنی دم خدا گرم خوب هوامُ داشت . با این حال خرابی که من دارم و با این هم شیفتی های صفرکیلومتری که با من ِ بینوا میذارن همین مونده بود که کد هم بخوریم . خدایا شکرت ! 

یه دختر بچه ی 14 ساله هم آورده بودن بخشمون با تشخیص مسمومیت . قرص های مادربزرگشُ خورده بود :( 


** محمد از الموت برگشته و کمی آلبالو چیدن که ما هم بی بهره نموندیم :دی هنوز نمیدونم در مورد ادعای ملک فامیل دور تونستن صحبتی کنن یا نه . بعد اینکه یه جور گل صحرایی چیدن که نمیدونم اسمش چیه ! خیلی خوشگله . میگه بهش میگفتن "چایی واش " ! یه جور گل صحرایی هست که خشک میکنن و بعد داخل چای میریزن و دم میکنن تا معطر شه . ولی من عاشق ظاهرش شدم :دی اینم عکسش


*** بلوتوث گوشیم مشکل پیدا کرده . تا میرم فایلی رو ارسال کنم گوشی هنگ میکنه ! چه صوتی و چه تصویری و چه عکس... کسی میدونه مشکلش از چی میتونه باشه ؟؟؟ 

****ایول ایولِ ! ایول ... ایران تاج سر ِ ! ایول ... ماشالله به غیرت بچه های والیبالیست کشورمون که این چنین سر افرازمون کردن .... یه دست و هزاران هوررررررا به این غیورمندان سربلند ایران :)



  • جمعه ۹۲/۰۴/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">