MeLoDiC

و باز هم شهر کتاب ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

و باز هم شهر کتاب ...

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ



* شُماها حوصله تون میگیره که من بیام و بنویسم از شروع سفرمون کجا بودیم و چه کردیم تا پایانش ؟؟؟ راستش من که حوصله م نمیگیره بیام و توضیح بدم . حتی وقتی به آرشیو نوشته هام برمیگردم خودم تعجب میکنم که چطور اون همه روزانه نویسی میکردم ... 

میدونی الان این دو خط و نیمی که نوشتم یعنی چی ؟؟؟ یعنی اینکه حس اینُ ندارم بگم چطور گذشت . 


** این روزها که به خونه برگشتم یه کادو تولد دریافت کردم . از رها ! خواهری خودم ... الان گوشیم هنگ کرده و بلوتوثش کار نمیکنه تا عکسشُ بذارم . حالا بعد اگه همراهی کرد این کارُ میکنم . اینم عکس ( کلیک کنید )


***به خودم قول داده بودم که ماهانه مبلغی رو برای خرید کتاب اختصاص بدم . یعنی جز آرزوهامه که حتی شده یک کتابخونه ی کوچیک خانگی داشته باشم . که ظاهرا اینم ممکن نیست . دیروز برای خرید کتاب به اتفاق یاسی و محمد راهی شهر  کتاب شدیم . سه جلد کتاب خریدم . یکی برای خودم و دو جلد هم برای یاس ! در کل دیروز روز یاس بود ... 

گور به گور ( نویسنده : ویلیام فاکنر ) 

** شما که غریبه نیستید ( نویسنده : هوشنگ مرادی کرمانی ) 

*** و اما کتاب سوم ! دیشب مستقیم رفت دست آبجی بزرگه تا بخونه ... نه اسمش یادمه و نه نام نویسنده ش ! کتاب اول برای خودم ِ و دو تای بعدی برای یاس ! 

پ.ن : متاسفانه تا دیروز بیشتر وبلاگهای دوستان باز نمیشد ! امروز اون تعدادی که باز می شد هم دیگه باز نمیشه . می بینم آپ کردید . میام که بخونم ولی متاسفانه برام مقدور نیست . وبلاگ چند تایی از دوستانُ موفق شدم بخونم که برای بعضیاشون حتی موفق به نظر دهی هم شدم ولی الباقی دچار مشکل ِ ! بهار ( باز باید زیست ) اومدم وبتُ خوندم ولی موفق به نظر دهی نشدم . لاله ! ندا ! وبلاگ شما جز اون دسته هست که برام باز نمیشه . حتی وبلاگ خودمم باز نمیشه ! :( این یکی رو کجای دلم بذارم ؟؟؟


  • سه شنبه ۹۲/۰۴/۱۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">