MeLoDiC

اواتار :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

اواتار

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

نه ! اشتباه نکنید . آوا تار نشده بلکه ... :دی

آواتار ( به کارگردانی جیمز کامرون - محصول 2009 ) 

من به سال ساخت فیلم توجهی نکردم . یعنی اول دیدم و بعده اینکه تموم شد تازه تو نت سرچ کردم تا ببینم هنرپیشه هاش کی بودن و کدوم چهره ها پشت این همه گریم پنهون شدن ... اینجا بود که تازه فهمیدم مربوط به چه سالیه ... 

بقدری جلوه های ویژه ش زیبا بود که همش حس میکردم که اگر عینک سه بعدی داشتم بی شک میتونستم سرخس های جنگل پاندورا رو بهتر حس کنم ... بعد از سرچ کردن فهمیدم که فیلم اصلی به صورت سه بعدی ساخته شده و از جمله پرفروش ترین فیلمهای جهان هم بوده... خب ! من در نهایت از لپ تاپ تنها و تنها از یک بعد دیدمش و الان دلم میخواد که برام مقدور  بود تا سه بعدی هم ببینم . مخصوصا صحنه های پرواز و جست و خیر روی تنه های درختانی که سر بفلک کشیده بودن . حیف که ترجمه شدش بود و صد البته سان Soor شدش . 

تمام زیبایی فیلم رو قیچی کردن ولی با این همه باز میشد فهمید چقدر جذابه ... برام جالب بود که فیلمی که در راستای یک عشق واقعی پیش بره تا جاییکه هدف اصلی خیانت محسوب شه و نقش اول فیلم زمین و زمانُ بهم بزنه تا تعهد خودشُ به همه ثابت کنه .... 

پیشنهاد میکنم اگر ندیدین ببینین. البته زبان اصلی و صد البته سه بعدیشُ :دی بعد دلتون بحال من بسوزه که من دوبله شده ش رو دیدم اونم تنها و تنها تک بُعدی ... 


  • شنبه ۹۲/۰۳/۲۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">