MeLoDiC

بی عنوان ِ دلخواه ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بی عنوان ِ دلخواه ...

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

* راستش تصمیم گرفته بودم از این به بعد هر چیزی که اذیتم میکنه رو درون خودم نریزم و بیانش کنم ... ولی خب سخته ! اینکه چطور بیان شه و چطور تعبیر شه همیشه فکرمُ به خودش مشغول میکنه ...

چند وقتی هست که رفتارِ یکی از همکارام خیلی دلخورم میکنه . همکاری که واقعا دوست داشتنی ِ برای من . هر بار خواستم باهاش حرف بزنم ولی تا دیدمش پشیمون شدم . گفتم شرایط جسمیش شاید حساسِش کرده . خلاصه خودمم دوران بارداری رو گذروندم و میدونم در اون دوران تغییرات هورمونی چقدر روی روحیه ی آدم تاثیر میذاره ... بی خیالش شدم ... تا دیروز ! دیروز خیلی خیلی دلم شکست از برخوردش ... 

اشک تو چشمام جمع شده بود ولی سریع رومُ ازش برگردوندم که متوجه نشه ... اومدم خونه ! تنها بودم ... ناخوداگاه سنگینی تنهایی حریفم شد و یه دل سیر اشک ریختم تا اینکه مامان تماس گرفت و فکر کرد صدای خش دارم از خواب نیمروزیِ ... 

امروز باهاش کشیکم ... الان بهش اسمس دادم که امروز اگه تنها شدیم باهات کمی حرف دارم ! 

نوشت انشالله که خیرِ ... 

در جوابش نوشتم دنبال شر نیستم ... واقعا هم نیستم . 

دعا کنین بتونم حرفمُ طوری بهش بگم که تعبیر غلط نکنه ! 

دیگه وقتِ رفتنم ِ


  • پنجشنبه ۹۲/۰۲/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">