MeLoDiC

صرفا جهت اطلاع + تولد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

صرفا جهت اطلاع + تولد ...

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۸ ق.ظ

* قصد نداشتم آپ کنم ولی وقتی این وقت شب به وبلاگم سرک میکشم و میبینم دوستانی در سکوت میان و همزمان مثل من به وبلاگم سر میزنن و (این فکر منه ) تا با جواب نظری و یا هر چیزی از احوالم با خبر شن ... اونوقتِ که یهویی تصمیم بر این گرفته میشه تا مختصری بنویسم " صرفا جهت اطلاع " ...  

مشغول زندگی ! میهمان داری ! و حضور در جامعه بعنوان زنی شاغل هستیم و .... 

چیزهای زیادی اتفاق افتاده و نمیدونم تا زمانی که فرصتی فراهم بشه تا براتون بنویسم آیا این حس همراهم هست و یا تبدیل به یه جور احساس یخی میشه که دیگه حال و هوای نوشتن حتی بهم دست نمیده :( 

دوستتون دارم ... 

** از اونجا که فکر نکنم فردا فرصت کنم تا مجدد بیام و مطلبی بنویسم از همین پست بعنوان تریبون آزاد  استفاده میکنم و از راهی دور ولی قلبی بسیار بسیار نزدیک ، تولد آبجی شادی نازمُ به خودش و تمامی عزیزانش تبریک میگم . ابجی فقط میخوام بدونی هیچ زمانی حرفها و کمکاتُ سبک نگرفتم و همه و همه و همه چیزایی که گفتی برای همیشه تو ذهنم باقی می مونه و هیچ زمانی زحماتی که برای من متحمل شدیُ از یاد نمی برم ... 

با تمام وجودم (سیزدهم فروردین) روز تولدتُ کمی جلوتر از زمان اصلی تبریک میگم . و برات از خدا هر چی که به صلاح تو و زندگی و خونواده ت هستُ میخوام ... " ببخش منو که انقدر عجول بودم برای بیان تبریک ... " 

تولدت مبارک شادی جون :-*

دلخوشم به اینکه برای یادآوری تاریخ های خاص برای افرادی که برام عزیزن نه تقویم رو ضربدر میزنم و نه آلارم یادآور تاریخ تولد گوشیمُ تنظیم میکنم و نه حتی به انگشت اشاره ی دست راستم گره ای میزنم تا از یاد نبرم تو برام مهم و دوست داشتنی هستی ... ! 

من حتی گاهی دلم میگیره از اینکه هستن افرادی که هنوز تاریخ های خاصشون در خاطرم هست ولی در اون روز خاص تنها و تنها حسرت دور شدن ها در درونم بیداد میکنه و در نطفه خفه میکنم تمام حسمُ ... 

شادی جون اینارو گفتم تا باور کنی که چقدر برام عزیز و دوست داشتنی هستی...

.

.

.

*** ندای من اگه هستی یه نشونه ای ، چیزی ... نگرانتم عزیزم :(


  • دوشنبه ۹۲/۰۱/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">