MeLoDiC

روز پرستار بر خودم مبارک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

روز پرستار بر خودم مبارک ...

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۱۱ ب.ظ




* هـــیچ جمله ی زیبایی زیباتر از دعای بیمار در حق یک پرستار نیست ! 

خدا را شاکرم که بارها و بارها چنین جملات نابی را از زبان بیماران شنیدم ... 

میلاد حضرت زینب (س) بر تمامی دوستدارانش مبارک باد ... 

روز پرستار را با تمام وجودم به تمامی همکاران عزیزم تبریک میگم ! 

از تمامی عزیزانی که در چنین روزی بی منت بیادم بودند و تبریک گفتند واقعا ممنونم ... هیچ چیز به اندازه ی شنیدن یکپیام آشنا دل آدمُ شاد نمیکنه . امروزم با وجود شماها که برام عزیز هستید بهاری ِ بهاری بود ...


** این عکس تکراری ولی برای من جذابیت خاصی داره . منو به این باور می رسونه که با دستهای خالی هم میشه جوانه ای محبت پرورش داد ... خدا رو شکر که در برهه ای از دوران زندگیم تونستم کمک حال دیگران باشم . کسانی که نیاز به مراقبت و پرستاری غیر داشتن و خدا ما رو واسطه قرار داد ... 


*** عـیدی خودمُ از آسیه ی عزیز امروز دریافت کردم . کلیک ! آسیه جون ممنونم ... الهی که دستهای لطیفت همیشه و همیشه برای عزیزانت سرشار از مهر و محبت باشه گلم ! درست مثل همین تصویر ... 

.

.

.

****  باید همیشه و همیشه یادم باشد که همه چیز به میل تو پیش نخواهد رفت .... همین و بس ... !!!

+ شب کارم . بعد از کمی استراحت راهی ِ بیمارستان میشم .... لاله ! ببخش که باز هم لایق نبودم در ضیافت تو شرکت کنم . بدون بیادتون هستم ... :-*

  • يكشنبه ۹۱/۱۲/۲۷
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">