MeLoDiC

نیدل استیک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

نیدل استیک ...

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ


نیدل‌استیک (به انگلیسیNeedlestick )که در گفتار پزشکی نیدل‌استیک شدن نامیده می‌شود . یا زخم سر سوزن٬ در بین کارکنان جامعه پزشکی ٬ به هرنوع سوراخ شدن پوست توسط سوزن یا شئ نوک تیز به صورت تصادفی و در هنگام مداخلات پزشکی یا پرستاری گفته می‌شود. زخم سر سوزن توسط یک سرنگ نو و استریل به‌خودی خود هیچ خطری را بدنبال ندارد. بزرگترین نگرانی زمانی بروز می‌کند که سوراخ شدن پوست توسط یک سرنگ استفاده‌شده و آلوده به خون بیمار باشد که در این میان بیشترین خطر برای ابتلا به ویروس هپاتیت بی(HBV)٬ هپاتیت سی(HCV) و اچ‌آی‌وی(HIV یاایدز) منجر به نگرانی خواهد شد.

  • يكشنبه ۹۴/۰۶/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام اوا جان ....منم نیدل استیک شدم با یکی که مشکوک به هپاتیت بود....
پاسخ ** آوا ** :
سلام دوست عزیز . انشالله که  خدا خودش نگهدار همه مون باشه .
سلامممم خوبییییییییی
چه خبرا

آخه حواست کجاست؟؟؟؟شانس آوردیاااا خداروشکر که آزمایش منفی شد
کارحساسی داری

خدایی ناکرده به خاطر چند ثانیه غفلت یه عمری پشیمونی بیاره...... نمیارزه
.
خیلی مراقب خودت باش عزیزممممم
بوووووس سلام برسون

پاسخ ** آوا ** :
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزمممممممممممممممممممممممممم
خوبی؟؟؟؟؟؟ وای چقدر ذوووووووووق کردم اسمتُ دیدم حباب . دلم  برات یه ذرررررررررررررررره شده . به امید خدا چند روز دیگه میام و می بینمت . از الان بگم باید بیام درست و حسابی پیشت :))))
این اصطلاحو قبلا هم شنیده بودم:)
تو وبت:)
آوا دندون یاسیو چکار کرد انقدر شیک شد؟؟
پاسخ ** آوا ** :
اره قبلا یکی از دانشجوهام نیدل استیک شده بود. چقدر اونروز دختر بیچاره گریه کرد . الان بهش خیلی خیلی حق میدم . من خیلی خودمُ کنترل کردم که بالا سر بیمار گریه نکردم . ولی بعدش زمان استراحتم فقط اشک ریختم . 
توکل به خدا ایشالا که چیز خاصی نیست  مراقب باش خانوم گل
پاسخ ** آوا ** :
مرسی مریم جون :***********
سلام آوا جان ، خوبی؟ چه خوب که اومدی اینجا
پاسخ ** آوا ** :
سلام خاتون جان. اره دو دل بودم ولی خب اخرش تصمیمم رو عملی کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">