MeLoDiC

آسانسور ما چشم دارد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

آسانسور ما چشم دارد ...

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷ ق.ظ



داخل آسانسور بیمارستان دوربین کار گذاشتن ... 

شلوارم یه جیب کوچولو داره مخصوص برای کلید کمدم . وقتی وارد اسانسور میشدم دست میبردم و کلید رو بر میداشتم . اونروز هم خیلی ریلکس اقدام به در آوردن کلید کردم و بعد دیدم بچه ها میگن دوربین کار گذاشتن :دی ! آسانسور بیمارستان تنها جای دنجی بود که ما ترس از دیده شدن نداشتیم که اونم از ما گرفتن . البته کار خوبی کردن چون ما رکیک ترین و زشت ترین حرفها و نقاشی های دیواری رو توی آسانسور شاهدیم . تاسیسات تند و تند رنگ میزنه و نمیدونیم کدوم از خدا بی خبرهایی هستن که میان روی در و دیوارش فحش میدن و نقاشی های مستهجن می کشن :) از طرفی بعضی از افراد هم مشکل اخلاقی دارن و از دنج بودن آسانسور برای مشکلات اخ*لا*قی خودشون سو استفاده میکردن ....

دیروز بین شیفت رنگ خودکارم تموم شد و دیدم گزارشم داره چند رنگ میشه رفتم تا رختکن که خودکار مشابه رو از تو کمدم بردارم . برگشتنی خودکارُ طوری تو دستم گرفتم که اگه بر فرض کسی اونور تلویزیون نشسته ببینه که خودکار تو دستمه که اگه اگه یه زمانی منو بابت خروج بی موقع از بخش دادگاهی کردن بر علیه من شهادت نده :))))) ! 

+ اینارو گفتم تا اگر یه زمانی مسیرتون به آسانسور بیمارستان ما خورد بدونید که نباید دست از پا خطا کنید چون همیشه چشم ناظری حرکات ساکنین آسانسور را می پاید :دی

  • شنبه ۹۱/۱۲/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">