MeLoDiC

شب پر درد و صبح امید ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

شب پر درد و صبح امید ...

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ب.ظ



کل شبکاری نگاهش جلوی چشام بود . جوون بود ! 43 ساله ... 

 برادر خانمش میگفت داشتم براش اسمس می خوندم که دستش از کنار بدنش تو هوا رها شد .... 

گریه میکرد و میگفت 12 سال قبل مادرش تو بغلم جون داد و حالا ... 

میگفت جواب انتظار خواهرت رو چطور بدم وقتی تو رو بعد از خدا به من سپرد و گفت مواظب برادرم باش ...

هنوزم صدای شکستن دنده هاش رو حس میکنم ......

حس خیلی بدی بود . خیلی بد .... 

دست درد دیشبم که ناشی از کنترل تب 29 مریض و 40 دقیقه ماساژ قلبی بی فایده بود (!) با امپول دیکلوفناک تا حدی کم کردم ...

بعده این شب کاری درد اور خدا مثل یه مادر مهربون لطفش رو نصیبمون کرد 1 وقتی از پنجره بارش برف رو دیدم ناخوداگاه لبخند به لبم نشست ... 

پاریس کوچولو صبح امروز میزبان دیماه برفی شد... 

+ صبح وقتی نوازش خدارو حس کردم به این فکر میکردم که اون تن ضعیف و رنجور با اون همه درد چند ساله باید تو قبری سرد و خیس بخوابه ... 

+ یه فاتحه برای مردی که هیچوقت نفرصت نکرد شاهده خوشبختی فرزندش باشه ! لطفا ... 



  • سه شنبه ۹۱/۱۰/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">