MeLoDiC

یه خبر داغ از پاریس کوچولوی من ! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یه خبر داغ از پاریس کوچولوی من !

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ



رها تماس گرفته میگه ! 

دستای مامان سوخته داغون شده ! 

گفتم چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟ مامانی ؟ 

میگه نه پاساژ ماهان آتیش گرفته ... 

وای مردم و زنده شدم تا فهمیدم اشتباه شنیدم . امان از دست خبر دادن رها و امان از گوش های بنده :دی 

خدایا شکرت !!! ( بابت خبر اشتباهی که شنیدم ) 

+ خدایا کمکشون کن ! ( بابت خسارت به کسبه ای که داخل پاساژ بودن )

.

.

.

اینم جهت تنوع می نویسم ! 

جواب یکی از شاگردها... به سئوال علوم ترم ! 

سئوال: ویژگی های بخش خمیر کره را بنویسید ؟ 

جواب: مادرمان با خمیر کره و نون درست میکند . ( عکسش هم موجوده ! خواستین براتون میذارمش )

بعدا نوشت : صدای آژیر آتش نشانی میاد :( 

.

.

.

.

آتش سوزی از یه شیرینی سرا (نمونه) شروع شد و در نهایت ( در تماس با ایزوگام ضلع شرقی پاساژ ) به طبقه ی بالای ( پنجم) پاساژ ماهان هم سرایت کرد . تا جاییکه من خبر دارم و از اونجاییکه بیمارستان درست روبه روی همون پاساژه و اگه کسی آسیب میدیده باید میاوردن اورژانس بیمارستانمون خدارو شکر ظاهرا آسیب جسمی نداشتیم . تا قبل از اینکه برم بخش همش تو این فکر بودم که اون همه شیشه ( نمای پاساژ کلا شیشه ست ) اگه بخواد بشکنه و بریزه خدا میدونه چقدر می تونه خطرناک باشه ولی خوشبختانه حتی شیشه های نما هم نشکستن ...  

+ آسیب جسمی هم داشتیم ولی نمیدونم چند نفر !!!!!!!


  • سه شنبه ۹۱/۱۰/۱۹
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">