MeLoDiC

خوابم میاد خُــــُـــُـــُـ :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خوابم میاد خُــــُـــُـــُـ

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۰۹ ق.ظ


امشب یاس اومد خونه ، این بار خیلی دلم براش تنگ شده بود  وقتی دیدمش خونه ی داییم اینا بودیم (حباب)،کلی بغلش کردمو ماچ بارونش کردم

همکار همسری یه تحقیق خواسته براش سرچ کنیم و اونیکه گرفتم فایل پی دی افه و یه بار دانلود شد ولی نصفه اومد و الکی این همه وقت صرفش کردم و الان باز مجدد دارم دانلود میکنم  گفتم تا اون دانلود شه بیامو کمی بنویسم ...

قالب وبلاگُ عوض کردم و از اونجاییکه این خانومه حجابش بهتره بیشتر به دلم نشست  

رفتم و پمفلتُ پرینت گرفتم خیلی خوشگل شده . ایکاش استاد گیر نده ، بابت یه پمفلت ۱۶۰۰ تومن پول دادم  اگه ایراد بگیره همونجا جلوش می شینم رو زمینُ گریه میکنم  تصورشم خنده داره 

منُ همسری غروب رفتیم بیرون و بعده انجام کارامون پیشنهاد دادن که شام همون بیرون یه چیزی بخوریمُ بریم محل ، که ناگفته نمونه منم از خدام بود و رفتیم جای همتون سبز پیتزا خوردیم و سالاد فصل و یه پیتزا هم بردیم خونه ی حباب اینا تا اونا هم کمی فیض ببرن 

بعد هم همسر عزیزممممممم رفت دنبال دخترخاله و پسرخاله و اونارو هم آورد اونجا و تا حدودای ۱۱:۳۰ اونجا بودیم و از وقتی برگشتم همش دنبال سرچ بودم و الان کاملا خسته ام و خوابم میاد 

این فایل هم مشکل داره و دیگه دانلود نمیشه 

این همه زحمت هیچی به هیچی !!! همونارو رایت میکنم

امیدوارم به کارش بیاد و نذاره به حساب سهل انگاری ما ...

آخه تحقیق یعنی خودت به خودت زحمت بدی و انجامش بدی  

قابل توجه دانشجویان پرستاری ورودی ۱۳۸۶ ... دروغ میگم ؟

اگه آره تو بگو تحقیق یعنی چی ؟ 


  • سه شنبه ۸۹/۰۸/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">