MeLoDiC

راز گل سرخ ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

راز گل سرخ ...

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۱۷ ب.ظ




اینُ یادم رفت که بگم ! 

خدارو شکر انقدر تونستم توانمندیمُ تو شغلم نشون بدم که سرپرستار بهم اعتماد کرد و چند روز قبل برای یک روز در شیفت صبح بعنوان استف بودم :) 

یک تجربه ی بی نهایت جدید و دلهره آور ! مسئولیت سنگینی بود . علیرغم تمامی استرسهای موجود تونستم از پسش بر بیام ! 


+ توضیح اضافه برای دوستانی که میخواستن بدونن استف کارش چیه : 

شنیدین میگن وزیر دست راست ؟ استف در واقع حکم وزیر پادشاه رو داره ! :دی استف یعنی کسی که بعد از سرپرستار مسئوله بخشه ! تو شیفت صبح . که مربوط میشه به پرسایقه ترین و مسلط ترین پرسنل بخش . تمام ویزیت ها به گردنشه . مسئولیت بخش به عهدشه ( البته در نبود سرپرستار - که اون روز هم از شانس من هدنرس برای چهار ساعت رفته بود کلاس ) . هماهنگ کردن تمام کارها . چیدن داروهای تمامی بیمارها در طی 24 ساعت . مسئول انبار دارویی و مسئول استوک و مخدرها . کلا مسئولیت سنگینیه . از نظر کاری شاید به نظر سخت نیاد ولی مسئولیت سنگینه . مخصوصا برای منی که تازه کارم بودم . ولی با وجود تمام ناشی بازیها آبرو داری کردم :دی

این تصویر برام پر از حرف ِ ! 


  • دوشنبه ۹۱/۱۰/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">