MeLoDiC

خدایا حکمتتُ شکر :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خدایا حکمتتُ شکر

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰ ق.ظ



این پست رو یادتونه ؟ کلیک کنید  

یکی از نظراتی که دوستان در مورد این مطلب گذاشته بودن نظر مریم جون بود . 

ادامه ی این بحث باعث آشنایی بیشترمون شد ... یه روز با خودم فکر میکردم که اگر این زن و شوهر موضوع مشترک حرفامون نبودن شاید تا این حد به مریم جون نزدیک نمیشدم :) البته این در حد گمان ِ ! 

دو روز قبل که خونه ی مریم جون بودم مریم جون سراغِ ِ اون خانم رو از من گرفت که بهش گفتم از آخرین باری که بستری بود و مرخص شد دیگه خبری ندارم . ایشون هم اظهار بی اطلاعی کرد . ولی دقایقی در موردشون حرف زدیم . در مورد تحمل اون زن ! تاب و تحمل فرزندشون ! و ایثار و گذشت اون مرد ! 

در نهایت مریم جون قول داد که فرداش از پسرش خبر بگیره ...... 

دیروز کامنت مریم جون دقیقا مثل یه بشکه آب یخ بود که روی تنم خالی شده باشه . وقتی خوندمش تا دقایق زیادی سکوت کردم و تمام اتفاقاتی که رخ داده بود فکر کردم .... درست لحظاتی که خونه ی مریم جون در مورد اون زن و بیماریش و مشکلاتشون حرف میزدیم مرد صبور قصه ی ما در حال سپردن تن بی روح همسرش به دل خاک سرد بود .... !!!

+ سیده کلثوم ... روحت شاد . 


  • جمعه ۹۱/۱۰/۰۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">