MeLoDiC

لطفا با من تماس بگیرید :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

لطفا با من تماس بگیرید

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ



+ با گوشی خودش اسمس میده "لطفا  با من تماس بگیرید " ! 

منم که هیچ وقت به پیامش توجهی نمی کنم . می مونم تا خودش تماس بگیره . بعده چنددقیقه میبینم که شماره ی بیمارستان افتاده رو گوشیم و اولین حرفش هم بعد از سلام من اینه ! خانم ... چرا جواب اسمس منو هیچ وقت نمیدی ؟ :دی :دی :دی 

یکی نیست بهش بگه مگه پول من اضافه ست که شما وقتی با من کار داری یه اسمس نصفه نیمه ی مجانی بدی ولی من برای کاری که باز شما با من داری شارژ هزینه کنم ؟ دیوانه م مگه ؟ :دی 

یه همچین خسیسی هستیم ما ! 

تماس گرفتن و فرمودن شبکاری امشبم تبدیل شده به عصرکاری . باید برم بیمارستان . هیمممممم ! احتمالا فردا هم شیفتم :( ! 


  • چهارشنبه ۹۱/۰۹/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">