MeLoDiC

روزهای بی پولی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

روزهای بی پولی ...

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۱ ق.ظ


میخوام توی نقش تو بازی کنم 

به هر سختی تقدیرُ راضی کنم ... 

.

.

سرماخوردم اونم شدید ! به همراه گلودردی که عجیب آزاردهنده ست .....

+ دیروز رفتم مودم وایرلس گرفتم . حالا هر کی بیاد خونه مون میتونیم با هم چت کنیم حتی :دی !!! یه کیف لپ تاپ هم خریدم . من آدم مدگرایی نیستم . کلا خیلی ساده هستم ولی در مورد یه سری چیزا نمیدونم چرا این حس سادگی رو ندارم . یکی گوشی ! یکی همین وامونده ... ! :دی کامپیوترُ میگم . همش دوست دارم بازم جدیدش رو بخرم ... 

+ دو روز دیگه تولد آقا محمد ماست :) اونشبی بهش میگفتم لپ تاپ رو به مناسبت روز تولدت برای خودم میخرم :دی  

پیشاپیش تولدش مبارک :)

این چند روز آخر ماه حسابی بهم خوش گذشت . تند و تند آف شدم ( البته دو روز بیشتر نبوده ! ولی نمیدونم چرا انقدر بهم خوش گذشت ) با اینحال هنوز ساعت کاریم از همه شون بیشتره . تو برنامه ی ماه جدید هم حسابی هوامُ داشته . داد یه سری از همکارا در اومده که "فلانی طرحیه چرا باید روز عاشورا آف باشه ؟" سرپرستارمونم گفته اونش به کسی ربط نداره . 

وای عاشورای سال قبل رو یادم نمیره . شبش تب و لرز داشتم و تنها بودم ... کله سحر رفتم اورژانس و کلی دارو بهم داد و بعدش هم عصرکاری دادم و شب موقع برگشتن به خونه هم مزاحم خیابونی داشتم :( وای چه ساعات بدی بود . اصلا نمیتونم اون شب رو فراموش کنم :((



  • سه شنبه ۹۱/۰۸/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">