MeLoDiC

love story :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

love story

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۲۵ ب.ظ


+ خوبم ! انقدر خوب که دارم به ترانه ی Love story گوش میدم . بازم انقدر خوب که کدآهنگ این ترانه رو گذاشتم روی وبلاگم . شما هم اگه تمایل دارین که باز گوش بدین کنار کادر آمار وبلاگم روی اون نشونه ی قرمز و شایدم نارنجی رنگ کلیک کنین :) 

+ آقا اصلا من یه آوا هستم با حالتی غیر قابل پیش بینی . شما که شمایید ! یه وقتایی خودمم نمیدونم حسم در اون لحظات که توش هستم چیه :دی 

میگن متولدین خرداد ماه افرادی هستن با چند روحیه ی مختلف ! که به اشتباه تو عامه این طور باب شده که ازش به حرم سرا نام میبرن . نه عزیزم ! حرم سرا به اون معنایی که تو ذهنه NO. به معنی اینکه یک شخص هست با هزاران روحیه . دقیقا در خودم می بینم اینو . یه وقتایی از شنیدن صدای افتخاری و گاهی با تصنیفی از شجریان حتی ! سر ذوق میام . یه وقتایی صدای خواننده ی زنی آرومم میکنه با اینکه کلا از خواننده ی زن خوشم نمیاد . مثل آهنگ " اعترافِ آینه " ! یا حتی یه ترانه ی هندی و شاید گاهی عربی ... ! در چنین اوضاعی علاقه داشتن به این آهنگ زیبا با نام Love Story فکر نکنم چیز عجیب و غریبی باشه . نه ؟ فکر کنم الان بانوی اروپایی حرم سرا شده سوگلی :) 


  • جمعه ۹۱/۰۸/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">