MeLoDiC

مهر ماه من ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مهر ماه من ...

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۸ ق.ظ


Play میکنم ! ترانه ای که دوست دارم نوای این لحظاتم باشه ...

 " دروغ دوست داشتنی " مرتضی پاشایی ... 

 هشتاد هزار تومنی که در تاریخ 18 مهرماه از حسابم کم شد بدون اینکه بهم پرداخت بشه خلاصه بعده هشت روز اصرار و ابرام اینجانب حقیر به حسابم برگشت . بزن کف قشنگه روووووو .... :دی

+ لذت بخشه وقتی یه پیش دستی سالاد ماکارونی داری که پر از طعم روغن زیتون اصل ِ ! و موقع خوردن یه دونه ذرت بین دندونات میترکه و هر از گاهی طعم فلفل دلمه ای های چند رنگ رو میتونی تشخیص بدی . مطمئنا وقتی تمامی قانونهای اجتماعی رو بهم میریزی و بجای صبحونه ی گرم ،سالاد ماکارونی سرد میخوری یهویی تمام تنت مور مور میشه و سرد میشی :) یحتمل این همون ناهاره منه ! :)

+ در ماه جدید یه عروسی در پیش داریم . عروسی سرور خان ها ! پسر خاله ی گرام :) بزن کف قشنگه رووووو ! P:

باید یه سری فرم رو وارد سایت دانشگاه مازندارن کنم ولی خب رمز وردم هی ارور میده . درخواست ارسال رمز رو به تلفن همراهم که میدم باز هم ارور میده . خدا به داد برسه !

میرم تا نظرات رو بعد از جواب دادن تائید کنم :) 

بی سابقه بود که آوا این همه وقت غیبت داشته باشه . نه ؟


  • شنبه ۹۱/۰۷/۲۹
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">