MeLoDiC

درک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

درک ...

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ



به درک شاعر و دریا 

                که می روی ...

هشدار ؛

         پلک هایت را 

                    هــــراسی و شوقی

                                           نگشایــــد

یافتن را بچرخ

        سرگیجه که هوشت را گرفت

                            رو سوی هر کدام که افتادی

یادت باشد ...

             دریــــــــا را

                       با چشم باز بشنوی

شاعـــــر را 

          با چشم های بسته 


* محمد علی بهمنی " تنفس آزاد " 


خواندن خاطرات دیگران آداب دارد ! خواندن عاشقانه ها هم همینطور ... 

یادت باشد وقتی خاطره ای قلم میخورد و تو خواننده ی آن می شوی ...

وقتی عاشقانه ای متولد می شود ...

هیچگاه نپرسی چرا ... !!!

مخاطبم هر کسی می تواند باشد . حتی تو !  از تمام حجم بی انتهای دنیا اینجا را انتخاب کرده ام برای دلم ! خواهشا این را از من نگیرید ... 

+ آخرین باری که تنها حس کردم دفتر خاطراتم توسط غیر ورق میخورد دیگر از دلم ننوشتم . دیگر مخاطب نوشته هایم خودم نبودم ! راستش را بگویم ؟! اینجا هم دیگر خودم نمی نویسم . 

من ، یک من ِ واقعی بود . یک زن ! یک زن با تمامی حسهای زنانه اش . ولی این روزها حسم میگوید دیگران بر این تفکرند که می نویسم تا شاید خود را برای دیگری مجسم کنم . تا حرفهایی که نمی توان گفت باز گو شود تا گوشی آنها را بشنود . نه ! مدت مدیدیست که " من " دیگر نمی نویسم ... 

+ بهمنی راست میگوید .. " به درک شاعر و دریا که می روی ! هشدار ... "

شاعر که نبودم ولی شاید ...

+ در کلام من واژه ای بی دلیل رقم نمی خورد ... 


  • يكشنبه ۹۱/۰۷/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">