MeLoDiC

دو ماهی که خیلی زود گذشت ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دو ماهی که خیلی زود گذشت ...

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ



قبل از ترمیم 


البته بعد از کامپوزیت به دلیل بی حسی ِ لبش نمی تونست خوب دندوناشُ نشون بده :)))) ظاهر اصلی ِ دندون بهتر از این عکس ِ هست . اینم واسه مادرجون و خاله هاش گرفته بودم که ببینن . 

  • شنبه ۹۴/۰۵/۳۱
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

سلام عزیزم
ممنون ما همه خوبیمبجز بجز این دختر که داره منو عذاب میده این دیگه دختری نیست که من تربیتش کردم دیشب یه لحظه با یه صدایی بیدار شدم هر چی به شوهرم زدم دیدم بیدار نمیشه با هزار ترس و لرز بلند شدم فکر کردم کسی خونمونه داره با دخترم حرف میزنه یا خودش داره تو خواب حرف می زنه حالا که رفتم اتاقش می بینم هندزفری تو گوششه با این اهنگهای مزخرف داره با صدای بلند می خونه ساعت دقیق 3و 20 دقیقه یعنی نمی دونستم داد بزنم یا خودشو بزنم .....
نمی دونم نمی دونم چرا اینقدر تحت تاثیر دوستای بد مدرسه اش هست
هرچی باهاش صحبت می کنم قول میده و دوباره روز از نو
ببخشید ناراحتت کردم اما واقعا دارم عذاب میکشم
امیدوارم هر چه زودتر خوب  بشی اخه چرا این گوش درد هرچند وقت یبار شما رو اذیت می کنه
خدا پشت و پناه خانم کوچولو باشه نبود مامان برا دخترا خیلی سخته دختر من با این اذیت هایی که می کنه میگه مامان جایی میرم تو نیستی دق میکنم
پاسخ ** آوا ** :
سلام اناهیتای عزیزم . می دونم چی میگی . تا حدی درکت میکنم . دیگه اقتضای سنشونه . باید کمی مدارا کرد و بیشتر همراهشون شد . باهاش لج نکن . لج کنی برعکس جواب میده . باز همون بهتره که از در دوستی وارد شی . عزیزم دختر و پسر فرقی نداره . هر کدومشون در برهه ای از تربیتشون بی شک دچار چالش عظیمی میشیم . خدا بهمون صبر بده :))))
مگه تو کجایی الان آوا؟


سخته بدون همسرت و دخترت :/ 
پاسخ ** آوا ** :
سلام یاسی جان . کرج - تهران ... 
اره خیلی سخته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">