MeLoDiC

هر جا هستین شاد باشین ! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

هر جا هستین شاد باشین !

يكشنبه, ۴ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۰۵ ق.ظ


دلم برای محجوبه تنگ شده ! واسه اون چشمای نازش که همیشه بهش میگفتیم سرنتی پیتی !!!

دو سه روز قبل بهش اسمس دادم و میگم اون نی نی به دنیا اومده ؟!

در جوابم میگه اتفاقا همین امروز میخوایم خ*تن*ه ش کنیم ! :))) بمیرم ! بچه چه عذابی رو باید متحمل شه ! الان یه نی نی ۱۷ روزه هست و من اصلا یادم نبود بپرسم اسم این گل پسر مارو چی گذاشتن !

محجوبه یکی از بهترین دوستای دوران دانشگاه بود . عجیب دلم براش تنگ شده . هیمممم !

(۲۱ بهمن ۱۳۸۹) مراسم فارغ التحصیلیمون ! اگه گفتین من کدومم ؟! :)))

جدیدا ادرس اینجارو به یکی دیگه از دوستای دوران دانشگاه دادم ! خبرم کرده که اینجارو خونده و کلی خوشش اومده ! خوشحالم که وبلاگم شده یه دریچه برای ورود دوستای خوب دوران درس و دانشگاه ! حضورشون دلم رو شاد میکنه . امیدوارم اینجوری تا وقتی هستیم از هم با خبر بمونیم !

+ انقدر دلم میخواد یه بار دیگه برگردم به عقب و به اندازه ی یه شب برم خوابگاه ! من باشم و تموم دوستام ! بگیم و بخندیم و شاد باشیم ! حالا این بین فرشته هم برامون نوازندگی کرد که چه بهتر ! دلم برای همشون تنگ شده . از وقتی فارغ التحصیل شدم فقط قسمت بود پگاه رو ببینم . چقدررررر زود گذشت اون دوران .

 


  • يكشنبه ۹۰/۱۰/۰۴
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">