MeLoDiC

ماندن نیز بهانه می خواهد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ماندن نیز بهانه می خواهد ...

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ق.ظ


* چند روزی می شه که برای موندن دنبال بهانه می گردم و هر لحظه برای رفتن مصمم تر از قبل ... این چند روز هر چقدر وبلاگ دوستانُ گشتم نتونستم آدرس نائیریکا را پیدا کنم . به وبلاگ آقای رهگذر هم سر زدم ( آدرس نائیریکا لینک وبلاگش بود) که متاسفانه وبلاگ ایشون هم برام باز نمیشه و نهایت به این شکل باقی می مونه . 

امروز صبح وقتی چشم باز کردم آدرس وبلاگش همانند یک جرقه تو ذهنم نور زد . تایپ کردم و با این تصویر رو به رو شدم ... 

انگار کسی قلبمُ تو مشتش فشرده کرد . با نهایت نیرو و توان . اشک تو چشمام حلقه زد و حتی سرازیر شد . واقعیتُ بگم نائیریکا ؟! کمی به تو غبطه هم خوردم که جرات چنین کاریُ داشتی . چیزی که من نداشتم و ندارم . 

و نهایت اینجا ... 

** شاید تمام اینها جرقه ای باشد برای اینکه من آخرین پست این وبلاگُ همین لحظه ثبت کنم . از همه ی دوستان حلالیت می طلبم . مخصوصا از آقا یزدان که عطای اینجا را به لقایش بخشیدن . اینجا رو بخاطر آرامشی که بهم میداد دوست داشتم . حسی که ذره ای از اونُ تو فیس بوک هیچوقت تجربه نکردم . حسی که حتی در دنیای واقعی با افراد واقعی کسب نکردم . چند روزی هست که برای موندن بی بهانه شدم ... 

*** نظرات دوستان جواب داده شد . 


  • دوشنبه ۹۳/۰۱/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">