MeLoDiC

دیدارها تازه میشود ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دیدارها تازه میشود ...

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۵۶ ق.ظ


 

مطلب پست قبلیم در حال تائید بود که دیدم گوشیم زنگ میخوره !

بگید کی بود ؟! 

پگاه جووووووووووووووووووونم  ! وای باورم نمیشد . بعد از چهار ماه داشت میومد شهرمون ! گفت اگه سر کاری بیام و ببینمت ! گفتم فعلا خونه هستم . تا تو برسی مرکز شهر منم میام ... خلاصه با محمد رفتم مرکز شهر و همدیگه رو دیدیم ...

پت و مت بازی در آورده بودیم اساسی  البته خودش گفت تو رو خدا به کسی نگی آبرومون میره ! تصور کنین دو تامون به فاصله ی دو متری همدیگه بودیم و داشتیم با گوشی با هم حرف میزدیم و دنبال هم میگشتیم و پشتمون به هم بود و هر کدوم به یه جهت نگاه میکردیم و دنبال هم بودیم . که یهویی پگاه گفت من بغل دکه های روزنامه فروشی هستم وقتی برگشتم دیدم پشت سرم ایستاده ، همدیگه رو بغل کردیم و بوسیدیم .

بعد هم رفتیم کنار رودخونه و زیر آلاچیق نشستیم و برای یه ربع تا بیست دقیقه کنار هم بودیم و تند تند خبرای دست اول رو بهم داد و کمی خندیدیم ! اومده بود برای نامزدی یکی از اقوام مهسا ... بچه م دیشب شب کار بود و فردا هم شب کاره و باید برای فردا صبح برگرده شهرشون . دلم بحال جفتمون سوخت  ...

خدایا شکرت که اینبار انقدر زود بهم جواب دادی . نذاشتی به یه دقیقه هم برسه 

+ ندا هم ظاهرا در شرف ازدواجه ! الهی خوشبخت شن  

 


  • پنجشنبه ۹۰/۰۸/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">