MeLoDiC

بازگشت همه به سوی اوست ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بازگشت همه به سوی اوست ...

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ




متاسفانه همکارم امروز تموم کرد ... 

بدجوری بهم ریختم ... 

برای شادی روحش یه فاتحه بفرستین لطفا ...

.

.

بعدا نوشت آوا : 

شب قبل خواب دیدم مامان اینا خونه شونُ فروختن و من بی خبرم . گفتم مامان کی باید خونه رو خالی کنین که در جوابم گفت تا آخرین روز اسفندماه فرصت داریم و برای اول فروردین باید خونه رو تحویل بدیم  . دلم هُری ریخت . گفتم  وقت چندانی نمونده ها . در جوابم گفت نگران نباش . یه خونه ی یه خواب توی "کوی آرامش" پیدا کردیم . هر چند یه خواب بیشتر نداره ولی هال و پذیراییش حسابی بزرگه و میتونه کلی مهمون تو خودش جا بده ... 

وقتی از خواب بیدار شدم تمام فکرم شده بود همکارم . مطمئن بودم که تعبیر خوابم هر چی که هست برمیگرده به همکارم که ساکن کوی آرامش هست و مامانم اسم اون کوچه رو حتی نشنیده . به زن داییم ( خواهر شوهرم ) گفتم . گفت : انشالله که خیر باشه . عصری همکارم خبر داد که فلانی فوت شد ... تماس گرفتم و پشت تلفن با بغض حرف میزدم . گفتم خواب دیدم و براش با بغض و گریه تعریف کردم ... گفت تا آخره اسفند ماه ... گفت کوی آرامش ... گفت پذیرایی بزرگ پر از میهمان ... گفت بی شک خوابت واسه همون بوده ... 

فردا مراسم تشییع هست و من باز هم نیستم .............. دلم اونجاست . کنار دل پر غم نیکوی عزیز ... کنار دل همکارای من که امروز شاهد جون دادن همکار و دوست عزیزشون بودن ... دلم اونجاست ... 


  • جمعه ۹۳/۰۱/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">