MeLoDiC

همینجوری ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

همینجوری ...

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ


* محمد در تلاش تا اگه بشه انتقالیشو بگیره. ازش خواستم نهایت تلاششو کنه . دعاشم از ما و توکلمونم به خدا ....

امشب اولین شبکاریمه. فکر نکنم سخت بگذره. برای منی که عاشق کارم هستم اصلا سخت نیست :-)

یکشنبه ای که گذشت دنیام به قیامت کشیده شد. خیلی ترسیده بودیم. خیلی ....هیچوقت نمیتونستم تصور کنم چطور ممکنه روشنایی روز در عرض کمتر از چند ثانیه از سیاهی شب هم سیاهتر شه....ولی شد و ما این اتفاق رو به چشم دیدیم.

روزها و شبام روتین وار میگذره ....

دوباره باز خیال تو خیابونای خیس شهر 

فاصله مون خیلی شده ایندفعه بیشتر از یه قرن

دوباره دیوونه شدم تو این هوای بارونی

یه دنیا بغضه تو گلوم نمیشکنه به آسونی ......


  • پنجشنبه ۹۴/۰۵/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

سلام اوای عزیز..
شما لطف دارید بزرگوار...
الهی همیشه در جشم و شادمانی عزیز..
پاسخ ** آوا ** :
به به آقا یزدان همشهری عزیزم . چه عجب از اینورا ! راه گم کردین ؟؟؟ 
سلام . خیلی خوش اومدین . والله از بس که نیومدین گفتم شاید فراموش شدیم . انشالله که همه ی عزیزان همیشه در شادی و سلامت باشن . ممنون از خضورتون 
سلام اوای عزیز"
اره که ما هم دلمون واستون تنگ میشه امیدوارم این چند روز در کنار خانواده بخوشی سپری بشه امیییییییین..چقدر خوب بود با ساز تو تولد یاسی شرکت میکردم اما فکر کنم جای شلوغی بوده اره؟...بهر حال قصد خوشحالی و دور هم بودن بوده.. الهی خوشبخت بشه و عمرش طولانی...
پاسخ ** آوا ** :
سلام . خوبین آقا یزدان ؟؟؟ شما همیشه به من و خونواده م لطف داشتین . اگه می دونستم قابل می دونین و قبول زحمت میکنین حتما رسما ازتون دعوت میکردیم . میزبانی شما باعث افتخارمون هم بوده . دیگه به بزرگواری خودتون ببخشین . اتفاقا یه جمع خیلی صمیمی و خودمونی بودیم که اگه شمام تشریف میاوردین دیگه کامل میشد . همه شون هم هنر دوست و خوش ذوق . حیف ! البته افسوسش برای خودمون مونده . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">