MeLoDiC

دوستت دارم ای بیقرار... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دوستت دارم ای بیقرار...

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آهنگ زیبای "گتدم" مازیار فلاحی بغض رو مهمون این لحظاتم کرده ....

برگرد ببین حال منو، من عاشقم بی من نرو

 با من بمون تنهام نزار، دوستت دارم ای بیقرار....

به امید خدا فردا این موقع در کنار عزیزانم هستم . هر چند کوتاه ست ولی دمی هم غنیمته ... دلم برای شهر و دیارم تنگ شده . برای همه چیزش .... حتی برای هوای شرجی دیوونه کننده ش ...انشالله امشب بعد از شیفتم به اتفاق محمد حرکت میکنیم. یاس می مونه پیش عمه هاش :-) نگفته بودم!!!هشت روزی هست که پدر و دختر اومدن کرج .

چند روز قبل توی محل کارم اتفاقی پیش اومد که اشکمو در اومد. جلوی یه مرد غریبه با بغض حرفمو زدم و وقتی ازش دور شدم اشکم روی صورتم روون شد .... سپردمش به خدایی که خیلی زود حقمو ازش گرفت . خیلی بده آدم از سر نفهمی کاری کنه که بعدش تند و تند عذرخواهی کنه و حلالیت بخواد... البته بماند که روحیه ی من بی نهایت صشکننده شده و بقولی بهم بگن بالای چشمم ابروئه گریه م میگیره :-(((

توی متروی داخل شهری سرپا ایستادم و در حال تایپم  . هنوز با بلاگفا همدل نشدم . ولی بی شک از اینجا رفتنی بشم ادرس میزارم هرچند همینجوری هم خیلی از دوستان رو گم کردم ....

  • چهارشنبه ۹۴/۰۴/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

  • باران لاهیجی
  • سلام عزیزمممممممممم
    چطوری توووووو؟
    سلامتی؟
    نماز روزه هات قبول
    امید که همیشه شاد و پرانرژی باشی

    پاسخ ** آوا ** :
    سلامممممممممممممممممممممممممممم باران جان  خوبی ؟؟؟؟؟؟ دختر دلم برات تنگ شده بود . همسرت چطوره ؟ شکر خدا من خوبم  . طاعات  و عبادات تو هم قبول در گاه حق تعالی . فدای توووووووووووووووووووووو

    سلام

    همیشه با هم بودن غنیمته ...

    خوش و خرم باشی بانو .

    پاسخ ** آوا ** :
    بله دقیقا همینطوره . اقا مهدی تو وبلاگ قبلیم هم می نویسم . 
    سلام به اوای خوب. مهربان ، و همیشه همراه.
    شُکر خوبم. یعنی باید خوب باشم.
    انشاله. همچنین
    حس و حال بدیه، یه حال تلخی که نه تنها خودت بلکه دیگران ازار میبینن و پابست یه جمله میشی ک از یه نفر انتظار داری بشنوی ک متاسفانه..........
    میدونم، درک میکنم. روزهای سختی و پر از مشغله های کاری داری و امیدوارم به زودی زود با یک شرایط ایده ال و رضایت بخش به روال عادی زندگی برگردی عزیزم.
    هر جا هستی تنت سالم
    مهم بیاد هم بودنه،
    همین
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام عزیزم . امیدوارم که رو به راه شده باشی . می تونم حس کنم حالتُ ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">