MeLoDiC

و باز هم گیلاس خانومی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

و باز هم گیلاس خانومی

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰۶:۱۵ ب.ظ


بماند که بلاگفا دو ساعت قبل آن چنان تی پایی به من زد که هنوز دارم با سر میرممممم ! برین کنار نیام تو دلتون :دی

سال ۱۳۸۷ بود که این سیستم لنکته رو خریدم و باهاش به دنیای پر از هیاهوی نت راه پیدا کردم ...

یادمه اون اوایل فقط تو دنیای سرچ گوگل گشت میزدم و با وبلاگ نویسی و سایت نویسی هیچ آشنایی نداشتم . اون زمانها بود که با یه وبلاگی آشنا شدم که بلاگفا بود و یادم نیست ادرسش چی بود .

یه دختری بود که از ایران رفته بود خارجه و اسم همسرش هم حسین بود . نوشته هاشو از ابتدا تا جایی که فارسی می نوشت خونده بودم ولی بعدش برای اینکه زبانش قوی شه دیگه تصمیم گرفت که انگلیسی بنویسه و منم از همون موقع بود که ازش دور تر و دور تر شدم . خیلی دوست دارم که بدونم عاقبتشون چی شد ! البته اون خانوم به لطف غربی گرایی خیلی متمدانه از همسرشون جدا شده بودن و به سمت گرایشات قلبی و روحی و جسمی خودشون مشرف شده بودن ...

تو لینکهاش یه سایتی بود به اسم " گیلاس خانومی هستم "

نوشته های یک بانوی ایرانی !!! اون اوایل میخوندمش ولی بعدها که سیستمم مشکل پیدا کرد و مجبور شدم ویندوز عوض کنم آدرس گیلاس خانومی رو گم کردم و دیگه حتی (به قول حباب) گوگل دهن لق هم نتونست برای پیدا کردن گیلاس بهم کمک کنه :دی

نشون به این نشون که اون زمان قالب وبلاگش عکس کفش بود . یه کفش پاشنه بلند :)

تا امروز که ...

راست میگن ! دنیای نت دقیقا مثل تارهای عنکبوت می مونه ! به هر شکل ممکن نهایت همه ی ادرسها بهم ختم میشه .

بعد از حدود ۲ سال تونستم گیلاس خانومی رو پیدا کنم :دی

نمیدونم چرا این پست رو گذاشتم ! ولی وقتی تونستم ادرسش رو داشته باشم یه حسی بم گفت بیام و این مطلب رو بذارم .

چند وقت قبل یادداشتی عزیز لینک دانلود تیراژ برنامه ی کودک رو برام گذاشته بود و منم اونو دانلود کردم و تقریبا هر روز می بینمش ! حس خوبی بهم دست میده ! انگاری کودک درونم همچین به جست و خیز افتاده . از یادداشتی عزیز بابت این محبتشون ممنونم :)

اینم لینک دانلود همون تیراژ

http://parsaspace.com/files/5330068884/?c=690

+ امروز هم من و هم سیستم موفق شدیم اکسپلوررُ آپ دیت کنیم :دی

 

  • جمعه ۸۹/۱۲/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">