MeLoDiC

پست خوشمزه :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

پست خوشمزه :)

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ



* هـمین ده دقیقه ی قبل زنگ خونه رو زدن و رفتم باز کردم ! دیدم یه خانم جوون با یه ظرف آش رشته لبخند به لب منتظره تا در به روش باز شه . ظرف آشُ گرفت رو به روم و گفت " آش پشت ِ پای داداشمه " ! برای داداشش آرزوی سلامت کردم و حسابی از خوردن ِ آش پشت پاش لذت بردم :) منم که اصلا آش رشته دوست ندارم :دی


  • دوشنبه ۹۴/۰۳/۲۵
  • ** آوا **

نظرات  (۱)

چه جالب!
از اون ور کوفته تبریزی
از این ور آش رشته!
خب میگفتین این پست ادامه مطلب داره
میدونم قصدتون سوپرایز بوده حتما!
پاسخ ** آوا ** :
وقتی نوشته " ادامه ی مطلب " آیا واقعا لازمه من به ادامه دار بودنش تاکید کنم ؟؟؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">