MeLoDiC

A8 خر است ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

A8 خر است ...

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ

بعد از شش روز گوشی رو تحویل گرفتم . مشکل از باطریش بود ولی متاسفانه موقع تعویض باطری تاچ گوشی خراب شد . دیگه با تعویض باطری و تاچ 700 تومنی هزینه گذاشتن رو دستم . اومدم خونه کمی با گوشی ور رفتم دیدم ای داد گوشه ی چپ بالای ال سی دی لک افتاده . تا صبح رنگش بیشتر و بیشتر شد . ظهر با یارو تماس گرفتم گفت  دلم خوش بود ال سی دیش سالمه . بیار درستش کنم . هیچی دیگه قرار شد فرداش ببرم . شب با گوشی کار میکردم که دیدم گوشی مثل یه تیکه آجر داغ تو دستم حرارت میده . حرارتش به حدی بود که گوشی هنگ کرد و برای خودش بیش از بیست بار ریست شد . طوری که اصلا بهم فرصت نمیداد قفلش رو باز کنم و گوشی رو آف کنم . احساس میکردم هر لحظه ممکنه توی دستم منفجر شه . آخرش به ذهنم رسید دور گوشی پارچه ای بپیچم و اونو داخل یخچال بزارم . کمی که دمای گوشی از نقطه ی جوش پایین اومد قفل رو باز کردم و گزینه ی خاموش رو زدم . البته بعد از این عملیات باز گوشی سه بار ریست شد و در نهایت رضایت به خاموش شدن داد . 

امروز گوشی رو بردم پیش یارو. براش توضیح دادم و اون می خندید . حس ابله بودن بهم دست داد . گفتم من اغراق نمی کنم . دقیقا گوشی بقدری داغ بود که مجبور شدم کاورش رو در بیارم و حتی تو یخچال بزارم . پوزخند به لب گوشی رو روشن کرد یه ال سی دیش نگاه کرد گفت باید عوض شه . گفتم حرف من الان از باطری ای هست که عوض کردین ... بعد گرفتم تو دستم دیدم در حال داغ شدنه گفتم ببین چقدر داغ شده . گرفت تو دستش گفت اوه اوه اشکال از باطریه ... خلاصه قانع شد که من اغراق نکردم . بلافاصله گوشی رو خاموش کرد گذاشت روی پیش خوان (خوان؟ خان؟) . لیوان چای ای که کنار دستش بود رو گرفت و رو به همکارش گفت " اه ! چاییم سرد شده " ... منم خیلی جدی گفتم گوشیمو روشن کن لیوان چاییت رو بزار روش برات داغش میکنه :) یارو آی خندید . گفت خلاصه واسه هر چیزی جوابی داری . هیچی دیگه و این چنین شد که یه تومن دیگه رفت تو لیست خرجهای مزخرفی که یهویی موند رو دستم ... 

  • دوشنبه ۹۷/۰۶/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

سلام
تجربه نشون داده که گوشی ای که با تعمیرکار آشنا بشه دیگه درست بشو نیست
امیدوارم یه ده میلیون دیگه بابت خرید گوشی نو جریمه نشید
پاسخ ** آوا ** :
سلام . اگه قرار به خرید گوشی جدید باشه رفت تو پروسه ی سه چهار ساله ... فعلا امکان خرید برام میسر نیست باید بزنم تو سرش باهاش تا کنم . الانم یه نوکیا دارم با همون اوقات فراغتم رو میگذرونم هزینه ی اسمسم سر به فلک الافلاک گذاشته ... 
اِ؟ مگه وقتی یکی گوشی‌ای رو دست می‌کنه دوباره از همون قسمت دچار مشکل بشه پول می‌گیره؟ نا جوان‌مردانه‌ است خب. اشتباه از اون بوده به نوعی. آیکون تفکر.
پاسخ ** آوا ** :
گوشیم باطریش مشکل داشته یارو گفت چون از ال سی دی باید باز شه تا به باطری دسترسی پیدا کنیم هزینه ی شکست احتمالی تاچ و ال سی دی با خودته . با قبول این ریسک بازش کرد که خب تاچ مشکل پیدا کرد بهمراه باطری عوضش کرد . هزینه ی تاچ و باطری رو پرداخت کردم . وقتی تحویل گرفتم چند ساعت بعد ال سی دی رنگی شد که مشخص شد اونم اسیب دیده بوده و یارو نفهمید . باطری هم که آمپر چسبونده بود . مجدد که بردم گفت باطری که گارانتی تعویض داره اگه طی باز کردن مجدد تاچ اسیب ببینه هزینه ش پای خودمه ولی تعویض ال سی دی پای خودته . ال سی دی هم حدود یه تومن در میاد ... خلاصه که بچاپ بچاپه داداش من  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">