MeLoDiC

شهریور دوست داشتنی ِ من ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

شهریور دوست داشتنی ِ من ...

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

کی فکرشُ میکرد که مرداد بیاد و بره و من حتی نیام غُر بزنم که از مرداد بیزارم ؟؟؟ :) حتی خودمم این فکر رو نمیکردم . با خودم رو راستم .

شروع شهریور ِ همیشه دوست داشتنی برای من به زیباترین شکل رقم خورد . هر چند اتفاقات تلخی هم رخ داد ولی همه ی اون اتفاقات نمی تونه  ذره ای از دلنشینی شهریور کم کنه .

دو روز دیگه تولد یاس ِ و من امسال هم کنارش نیستم تا براش جشن تولدی هر چند خودمونی ترتیب بدم . به باباش سپردم براش کیک بگیره و منزل مامان جمع شن . نمی خوام حتی ذره ای با خودش فکر کنه تولدش برای ما مهم نیست . مهمه ! خیلی هم مهمه ! یاس قشنگم مامان رو ببخش که کنارت نیستم .

تولدت مبارک باشه عزیزه مامان ...

شاید دیگه کمتر بنویسم ولی تمام سعی م رو میکنم که در اینجا بسته نشه . 

  • يكشنبه ۹۶/۰۶/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

بنویسسسس
پاسخ ** آوا ** :
نوشتنم نمیاد نونو . ترجیح میدم به جای نوشتن زندگی کنم 
اخی عزیزم تولدش مبارک انشاالله موفقیت و خوشبختیش و ببینی 
منم امروز 21 شهریور تولد دخترمه 
خدایا هوای دخترامون رو داشته باش ممنونم از مهربونیت که فرشته های به این زیبایی رو به من دادی
پاسخ ** آوا ** :
ممنون دوست عزیزم . 
تولد دخترتونم مبارک باشه . مرسی از مهربونیت عزیزم 
اینطوری پیش بره همین تعداد انگشت شمار دوست مجازی رو هم از دست میدم . 
نمی‌دونستم دختر دارید. تولدش مبارک باشه یاس بانو :)
پاسخ ** آوا ** :
ممنونم دوست عزیز ❤❤
چرا نیستید کنارش؟
پاسخ ** آوا ** :
چون ازش دورم . اونا شمال من کرج 
تولد یاس مبارک
عاقلترین و مهربونترین دختر دنیا
پاسخ ** آوا ** :
ممنون نونوی عزیزم . خیلی لطف داری 
عزیزم ^_^
تولدش مبارک باشه :)
پاسخ ** آوا ** :
ممنون الانور عزیزم :*****
تولدش مبارک ^___^ 

من خودم یه مردادی ام :دی
پاسخ ** آوا ** :
ممنون توتای عزیزم . تولد تو هم هر چند گذشته باز هم مبارک :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">