MeLoDiC

تولدت مبارک من :-) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تولدت مبارک من :-)

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ

همینجوری ذوق کردم پست بزنم که بگم ملت تولدمه ❤❤❤ بیاین بهم تبریک بگید . الانم مثلا سر کارم :-) 

  • دوشنبه ۹۶/۰۳/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۲۱)

حیف شد که گذشت :))
پاسخ ** آوا ** :
بله گذشت :) 
جا داره بگم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

و این چنین شد بانو آوا غرق در تبریک تولد شد...
پاسخ ** آوا ** :
دقیقا خخخخخخخخ 
دست همه ی عزیزانه همراه درد نکنه 
بااحترام،پیشکش‌به‌محضرباسعادت شما^ــ^

http://s8.picofile.com/file/8295709818/1_3_96_5_.jpg
پاسخ ** آوا ** :
مرسی بابت تبریکتون. چه زیباست و سرشار از محبت. دستتون درد نکنه دوست
کامنت من نرسید ؟؟؟ :(((
پاسخ ** آوا ** :
چرا عزیزممممممممم دارم یکی یکی جواب میدم و تائید میکنم عزیزم . الانور جان ممنون بابت تبریکت :*********** 
سلام آوای عزیزم. تولدت مبارک باشه خانمی. پس کیکت کجاس؟ الهی ۱۲۰ ساله بشی گلم. دلت شاد باشه متولد جوزا. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . کیک رو هم برات فرستادم هم اینجا گذاشتم .  ایکاش بشه یه بار دیگه دور هم باشیم و با هم کیک و چای بنوشیم . قربون خواهری مهربونم بشم . مرسی از پست تبریکت عزیزممممممم 
  • قاسم صفایی نژاد
  • مبارک باشه
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم 

    تولدانه ی اواجان همیشه همراه من مبارککککککککککککککک

     

    عزیز دل ابجی

    دوست دارم عزیزدلم

    پاسخ ** آوا ** :
    کتایون عزیزم . دختر مهربون ! ممنون از تبریکت و همراهیه بی نظیرت . غافلگیرم کردی دختر جون . 
    من بیشتر تر تر حتی . 
    تولدت مبارک آواجان.
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون دوست عزیزم . 
  • اسماعیل غنی زاده
  • الان یعنی تولدتون نیست...عجب ...
    حالا اگه تولدتونه که انگار هست و نیست
    تولدتون مبارک
    سلامت و موفق باشین
    پاسخ ** آوا ** :
    چرا هست ! به خدا بود :)))))  
    مرسی از تبریکتون . 
    همینطور شما 
    تولدت مبارک بانوی دوست داشتنی خردادی :***)
    پاسخ ** آوا ** :
    فدای تو الانور عزیزمممممممممممممممممممم :*****************
    متولد ماه جوزا تولدت مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام خواهری گلم . مرسی از تبریکت ! متولد جوزا ... اخ یادش بخیر . 
    ممنون که هستی مریم جون . نگار عزیزم رو ببوس 
    تولدت مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از شما 🌹🌹🌹
    تولدتون مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم آقا احسان. 
    سلام اوا جونم 
    عزیزم تولدت مبارک برات بهترین ارزوها رو از خدا دارم 
    و همیشه پر انرژی و شاد وباشی مهمترین چیز ارامش تو زندگیت و لحظه به لحظه ی زندگیت رو داشته باشی
    عزیز مهربانم تولدت رو با تمام وجود تبریک می گم و از راه دور روی ماهت رو می بوسم
    پاسخ ** آوا ** :
    سام ستاره ی عزیزم. ممنون بابت تبریک . لطف داری گلم. 
    سلااااااام تولدت مباااااااااررررررررک ...صد و بیست ساله بشی الهی.بهترین ها نصیبت
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام خواهری عزیزم . مرسی از مهربونیت . منم همین ارزوهارو دقیقا واسه دوستای عزیزم دارم تو که جونی ❤❤❤❤
    تولدت مبااااااااااارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون شباهنگ عزیزم ❤❤❤❤
    تولدت مبارک شببببکار خردادی :) 
    بفرمایید فایل صوتی ما را بشنوید بخورید ناقابل :) 
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون خانم اشک عزیز الهی که لبات خندون باشه و چشات پر از برق شادی . چشم برسم خونه با سر میام 
    من به نمایندگی از ملتی که خواب ندارند و گرچه سر کار نیستند ولی بیدارند بهتون تولدتون رو تبریک میگم :))
    ان شالله موفق و موید و مظفر و منصور باشین همیشه.

    پاسخ ** آوا ** :
    به به آقا گل وبلاگستان . مرسی از تبریکتون جناب شب زنده دار . متشکرم. منم برای تک تک دوستان ارزوی موفقیت و بهروزی دارم . ممنون از حضورتون
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوای عزیز"
    جا داره اینجا هم تولدت رو بهت تبریک بگم" 
    سلامتی روز افزونت و شادکامیت رو از خدای متعال مسئلت دارم...
    اگه ادمها در سال یکروز دعاشون مستجاب بشه بحتم اون روز تولدشون هست...
    اگه من یکروز دیرتر تولدت رو تبریک میگم دلیلش همینه" میخوام جلوی چشمت نباشم که یوقت واسه من دعا نکنی؟؟ خب چیه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام و عرض ادب ❤❤❤
    ممنون از مهربونی و توجهتون .اوناییکه عزیزن صرفا با جلوی چشم بودن تو یاد و خاطر آدمها نیستن. بلکه جاشون تو دل هست که اونم درونیه و نیاز به یاداوری حضوری نیست. بله . روز تولدم که هیچ ما همه روز شما را دعا می نماییم. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    بازم صمیمانه از تبریکتون سپاسگزارم . 
    تولدت مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم 🌹🌹🌹
    تولدت مبارک‌:)  دل بده به کار :|
    پاسخ ** آوا ** :
    از شما هم بسی ممنون. تایم استراحتم بود 
     وگرنه من اهل از زیر کار در رفتن نیستم 🙄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">