MeLoDiC

از دست این چیکو :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

از دست این چیکو

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ

حیوونی خوابش میاد و شدیدا در تلاشه تا نخوابه . می ترسه ثانیه ای رو برای حضور و غیابم از دست بده ، یوقتی بیدار شه ببینه نیستم . نیم ساعته دارم از رفتاراش می خندم . خب حیوووون بگیر بخواب ... مگه سگ پاسبونی تو !!! خنده احتمالا در ادامه ی این پست به زودی عکس وا رفتنش رو هم بذارم . فعلا که سرش رو چسبونده به میله ها تا از افتادن خودش جلوگیری کنه زبان درازی

  • چهارشنبه ۹۶/۰۲/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

سلوووووووووم به بانو آوا
خوبین ؟.

آقا ما یه دوره ای عاشق پرنده بودیم حیف که آدم بهشون وابسته میشه و از دست دادنش باعث ناراحتی میشه.

راستی این اسم چیکو رو کی گذاشته؟.اسمش کوجایی هست؟؟.برزیلیه؟؟
پاسخ ** آوا ** :
سلام داداش جان. 
متاسفانه آدمها که وابسته میشن هییییچ حیوونیا هم وابسته میشن و ما ادمها گاهی از سر خودخواهی این وابستگی رو کات میکنیم و برای اون زبون بسته ها هیچ حق انتخابی نمیزاریم . 
اسم چیکو رو خودم انتخاب کردم و از رامبد جوان و برنامه ی خندوانه انتخاب کردم. ولی چند نفری بهم گفتن اسمش مکزیکیه حتی یکی از اقوام کابوی و گاوچرون صداش میزنه 

واییی اجازه هست من عاشقش بشم😍😍😍
پاسخ ** آوا ** :
راحت باشید مشکلی نیست :-)
طفلک...دلم سوخت واسش...اخی
پاسخ ** آوا ** :
خواهری چقدر خوشحالم لز کامنتت ولی حالا که تایید میکنم دلم خیلی گرفته ست خیلی .... 
چه باحاله :))
پاسخ ** آوا ** :
اوهوم :-*******
ای جااااان من عاشق پرنده هام ها. فقط میترسم بهش وابسته بشم بعدش ... 
یعنی اگه این دست من بود کله شو میکردم تو دهنم ها. خخخخخ. یعنی به بوس قانع نمیشم باید بخورمش. نخخخند.
پاسخ ** آوا ** :
اره خیلی وابستگی میاره . مخصوصا اون حیوونیا خیلی وابسته میشن
خواهری خشن شدیااااا
گناه داره در قفس رو باز کنید پرواز کنه حیونکی...
پرواز رو از پرنده نگیریم
پاسخ ** آوا ** :
اتفاقا پرواز هم کرده خونه رو به گند هم کشیده یه هندزفری رو به فنا داده وقتی با کابل شارژر لپتابم درگیر بود غافلگیرش کردم . البته خودم گاهی خیلی عذاب وجدان میگیرم از اینکه حیوونی تو قفسه 😐😐😐
چی بگم 
فقط یادم باشه چیکو نخرم یه وقت...
پاسخ ** آوا ** :
 اره بخدا منم که خریدم یه وقتایی بدجوری پشیمون میشم ولی این روزها که تنهام علیرغم گیردادنهای شدیدش خیلی سرم رو گرم کرده . 
بیشتر از اینکه ساعات زیادی مجبورم تنهاش بذارم ناراحتم . 
قیافشو ببین خندت می گیره
پاسخ ** آوا ** :
نذاشتم بخوابه . مرضم گرفت تا بیچاره رفت که دلش گرمه خواب شه فایل صوتیش پست دیروز با عنوان " من و تنهایی " رو براش گذاشتم دوباره سرحال اومد :))))))
خخخخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
آدم به حیوون زبون بسته می خنده آیا ؟؟؟؟؟ هر چند حالا که فکر میکنم این چیکو همچینم زبون بسته نیست .... پس بخند . راحت باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">