MeLoDiC

یک اعتراف زرد :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یک اعتراف زرد

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

من نسبت به این ستاره های زرد کنار وبلاگ دوستان فوبیا پیدا کردم . اصلا یعنی چی که اینهمه می نویسین ؟ عید هم که خودش درده سریه . حالا که تموم شده من موندم و حجم عظیمی از وبلاگها و پستهای نخونده . اصلا کیا به اینجا سر میزنن ؟ بگن اول برم وبلاگ اونارو بخونم . کار از قرعه کشی و اوووو 10 - 20 - 30 -40 هم گذاشته . نمی دونم چجوری و از کدوم وبلاگ و کدوم پست ها شروع کنم ... خیلی زیاد شدن خب مردد

P.S : باورم نمی شه که تونستم تمامی ستاره ها رو حداقل با خوندن یک پست از هر وبلاگ خاموش کنم خنده

  • جمعه ۹۶/۰۱/۲۵
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

وبلاگ من رو اصلا خاموش هم نکردین مهم نیست. راحت راحت باش :*)
پاسخ ** آوا ** :
فدای تو تو رو که همیشه میخونم خانم دکتر
ما ارادتمندیم :))
آره فکر کنم کامنت هم گگذاشته بودید. 
هر وقت بیاید قدمتون روی چشم وبلاگمون.

پاسخ ** آوا ** :
شما لطف دارید. قدممون درگیر خاک هم باشه شما بخواید و نخواید من میام وبتون . سلامت باشی برادر
سلام سال نوت مبارک عزیزم من که مشتری دایمی اینجام اما خیلی وقته ننوشتم
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. بر شما هم مبارک باشه .فدای شما عزیزم 
وبلاگ من رو بذارین آخرین وبلاگ :)
قشنگ قبلش هم یک چایی دم کنین بزنین به بدن :d
پاسخ ** آوا ** :
آقا گل من وبلاگ شما اومدمااااااااااا نیومدم ایا ؟؟؟ شما رو همیشه خوندم . هر چند گاهی کامنت نذاشتم . 
خخخخخخخخخخخخ از هرجا دوس داشتی شروع کن
پاسخ ** آوا ** :
پیشرفت خوبی داشتم . بخدا 
سلام :)
بیا از وبلاگ من شروع کن که اول بهم رای بدی بعد با یه پست دانلودانه پذیرای حضورتون هستم:)


+
منم برای فرار از این داستان دوستانی که منو دنبال میکنن رو کلید میزنم میخونم :)
یعنی بجز شباهنگ که پرکارترین شون هست و هی میرم و دنبالش میکنم :دی
و  مبخونمش بقیه ماهی یکبار پست میذارن
و اونایی که هر روز مینویسن رو کلید دنبال کننده نزدم تا این ستاره ها دیده نشه ولی وب هاشون رو از طریق آدرسهای که به من دادند دنبال میکنم :)
پاسخ ** آوا ** :
سلام . مرسی از حضورتون . 
بله در مسابقه ی قشنگترین سفره ی هفت سین رای خودم رو ثبت کردم . 
چقدر خوبه که دوستای شما ماهی یکبار پست میزارن . من الان به فکر انتقام بودم . قصدم این بود همین امشب به جبران این همه پستی که گذاشتن صد تا پست یکجا بزارم ولی واسه اون دوستان انگشت شماری که مطالبم رو احیانا می خونن دلم سوخت . 
از وبلاگ من شروع کن :دی
ولی اگه از وبلاگ من شروع کنی نوبت به بقیه نمی‌رسه :)))
پاسخ ** آوا ** :
فعلا دارم از هر وبلاگی حداقل یه پست می خونم . فکر کنم برای شروع خوب باشه :))))
همچین مواقعی خوشحال میشم که یه سری از دوستان به کل کامنتدونیشون رو بستن :) یواشکی وبشون رو باز میکنم و می بندم تا این ستاره ها از زردی در بیان . حالا خوبه قرار نیست پس از خوندن پستها امتحان ازم گرفته شه :))) )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">