MeLoDiC

دلم براشون تنگ شده ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دلم براشون تنگ شده ...

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ

* نمی دونم خاصیت روزهای پایانی سال چیه که ناخودآگاه آدم رو بیشتر از هر زمانی به یاد عزیزهای از دست رفته مون می ندازه .

 

امروز بابابزرگم جلوی چشمام رژه میره . 

با همون کت و شلوار قهوه ایش . با همون کلاه شاپوش ! در حال قدم زدن در مسیر دکان کوچیک و خونه ست . انگشت اشاره و میانی دست راستش رو توی جیب جلیقه ش قرار داده و با نگاهی اخمو بهم نزدیک میشه . با ذوق می رم سمتش و خم میشه و صورتم رو می بوسه . از تو جیب کتش کلوچه ای در میاره و میده بهم . چند باری دست نوازش به سرم میکشه و به راهش ادامه میده ... ( متاسفانه من از بابا بزرگم تنها همین یک عکس رو تو آرشیوم دارم که واسه سالهای خونه نشین شدنشه ) بهش میگفتن اوستا ! استاد خیاطی بود :) روحش شاد ... 

امروز بارها و بارها همین صحنه اومد جلوی چشمم. چقدر دلم براش تنگ شده . اگه هنوز این افراد مهربون رو توی زندگیتون دارین قدرشون رو بدونین که گوهرهای نایابی هستن ...  

  • چهارشنبه ۹۵/۱۲/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۱۵)

سلام خواهر خوبم. عیدت مبارک و فرخنده. الهی که سال جدید برای خودت و خانواده ات سال پیروزی و موفقیت های بیشتر و دلخوشی های زیبا باشه. تندرست باشی عزیزم. از طرف من به خانواده هم تبریک بگو. ( یه عالمه بوس)
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . فدای مهربونیات :*******************
عیدت خیلی خیلی مبارک و دلت خیلی خیلی شاد و لبت هم خیلی خیلی خندون :*

روح رفتگان هم شاد
پاسخ ** آوا ** :
مرسی توکاجان . الهی که بر شما هم مبارک باشه عزیزم 
و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

****فرارسیدن سال 1396 را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم.****

انشالله سال جدید امکان شکلک به اینجا اضافه شه ...آمیـــــــــــــــــــــــن
پاسخ ** آوا ** :
سلام آقا جواد . ممنون بابت تبریک سال نو . سال نوی شما هم مبارک . انشالله در سال جدید مزدوج بشید . 
همینطور واسه دعای اخرتون :))))))) فعلا که مسئولین " سایت بیان" در خواب غفلت به سر می برند :)))
خدارحمت کنه
پاسخ ** آوا ** :
الهی آمین 
نمیدونم ولی امیدوارم که از زندگیش لذت برده باشه و روزای سخت براش کم بوده باشه.


و خدایش بیامرزد...


پاسخ ** آوا ** :
نمیدونم والا. 
خدا تمامی رفتگان رو بیامرزه
سلام عزیزم 
ای عزیز دل ماها که تا گردن تو دنیا گیریم و دلبسته ی دنیاییم‌هر چقدر هم عارف باشیم.
اونا ما رو میبینند خندشون میگیره.
ولی دلشون واسه دنیا تنگ نمیشه واسه عزیزهاشون دلتنگ میشن ولی خب اونجا همه ی قانونهاش فرق داره.

تا خاک اوناست عمر خودت
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیز دل 
من از دلتنگیه خودم نوشتم . ایکاش زودتر منم به اون حس شادی که میگی برسم . 
برای اولین بار برای دعای خط اخرت آمین نمیگم . ولی ممنونم بابت دعات 
ولی اونا دلشون واسه زمین تنگ نمیشه از بس اسمون و خانواده ی اسمانی قشنگن...

سلام شک نکن روحشون شاده هر فاصله گرفتنی از تعلقات دنیایی روح رو شاد میکنه‌
پاسخ ** آوا ** :
اونا که آره صد در صد دلشون واسه هیچ چیز زمین و زمینی ها تنگ نمیشه ... 
ولی من هنوز زمینی هستم. عارف هم نیستم که بگمهیچ جوره دل به دنیا نبستم. 
سلام ابجی جان . 
  • قاسم صفایی نژاد
  • خدا رحمت کنه
    پاسخ ** آوا ** :
    الهی امین 
    خدا تمامی رفتگان رو بیامرزه 
    ممنون از حضورتون 
    اوا منم امروز خیلی تو فکر بابابزرگم بودم. دوسال قبل اینکه به دنیا بیام فوت کرد. یکی از حسرتهای زندگیمه.ایکاش میتونستم ببینمش.. خدا بابابزرگتو رحمت کنه ، چه قیافه ی مهربونی داشته:)
    پاسخ ** آوا ** :
    خدا رحمتش کنه پدربزرگت رو . منم پدربزرگ پدریه خودم رو هیچ وقت ندیدم . میگن که خیلی مهربون بود . 

    خدا رحمتشون کنه.

     

    پاسخ ** آوا ** :
    خدا همه ی رفتگانمون رو بیامرزه ....
    سلام عزیزم. روحشون شاد. کاش فقط خاصیت روزای آخر سال باشه. من که دقیقا لحظه ی تحویل سال، همه ی رفتگانو به یاد میارم و دقیقا همون موقع اشکم در میاد. هنوز یادم نمیاد سال تحویلی رو گریه نکرده باشم. گاهی اشک شوق گاهی دلتنگی.... راستش منم یهو دلم برای آقاجونم تنگ شد. روح همه شون شاد.
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام روشنای عزیزم . 
    همیشه هست ولی این روزها خیلی بیشتره . لحظه ی سال تحویل ... نمی دونم چی تو سرم میاد ولی حتی نفس هم نمی کشم ... حتی روبوسی اون لحظات با پدر و مادرم متفاوته . یه جور خاصیه . انگار باهاشون رودروایسی دارم . نمی دونم چی دارم میگم ولی فکر کنم این حرفا یکجور خودکشی محسوب میشه برام . 
  • ستاره عبدالمیری
  • خدا رحمتشون کنه و نور به قبرشون بباره
    پاسخ ** آوا ** :
    الهی امین . 
    خداعزیزان و رفتگان شما رو بیامرزه ستاره جان 
    سلام"
    خدا رحمتش کنه"

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"

    الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ"الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ"

    مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ"إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ"

    اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ"صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ"...........

    خدا به بزرگی و کرمش:

    روح تمام رفتگان رو شاد کنه و گناهشونو مورد عفوش قرار بده...آمیییییییییییین
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان .ممنون از همراهیتون . 
    خدا پدر بزرگوار شما رو بیامرزه و به مادر عزیزتون طول عمر با عزت بده . 
    ممنون از همراهیتون . 

    روحشون شاد 
    پاسخ ** آوا ** :
    الهی امین . 
    ممنون از حضورت برادرجان
    خدا رحمتشون کنه ان شالله...

    پاسخ ** آوا ** :
    انشالله . خدا تمامی رفتگان رو ببخشه و بیامرزه ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">