MeLoDiC

تلقین جوابگوی بسیاری از دردهاست :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تلقین جوابگوی بسیاری از دردهاست :)

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

فردا شب مرخصی هستم و بدین ترتیب تا پنجشنبه ساعت 15:45 خونه هستم . ناگفته نمونه که به امید خدا فردا یاس و محمد میان اینجا . البته قراره یاس جیب ما رو خالی کنه :)))))) یادش بخیر اونوقتا که ما بچه بودیم مادرمون چهار متر پارچه می خرید دو دست لباس برامون می دوخت به همراه یه پیژامه ی دمپا گشاده اضافه :)))))) الان ولی بچه ها گول نمی خورن خنده

همین دیشب آقا گل یه پستی گذاشتن با عنوان " دوای درد مرا هیچ کس نمی فهمید " 

اینم کامنت بنده در رابطه با پست ایشون :) و خدای من شاهده که ذررررره ای اغراق نکردم .

تا شد امشب ! دیدم باباحاجی باز بدنش رو می خارونه . گفتم باباجان چای نبات جواب گو نیست . یه ستریزین یا هیدروکسی زین بخور راحت شی . به محض اینکه این رو گفتم از جاش بلند شد و رفت سراغ قرص ها . دیدم سعی داره اسم قرص رو بخونه . میگفت اینجا چی نوشته ؟ هیوت... هیوت... گفتم نه ! هیدروکسی زین ! گفت نههه چیزه دیگه ست . رفتم دیدم قرص هیوتکس تو دستشه . گفتم این هیوسینه . گفت نه چیز دیگه ست . گفتم هیوتکس همون هیوسن ان هست با نام تجاری دیگه . بعد با انگشتم به هیوسین ان ( که ریزتر نوشته شد بود) اشاره کردم . قرص رو کناری گذاشتم تا براش هیدروکسی زین یا سیتریزین پیدا کنم که دیدم یه دونه از همون هیوسین رو درآورد و رفت سراغ لیوان . گفتم باباحاجی اون نیستا . اون برای مشکل گوارشی ، دل درد و این چیزاست . گفت وا ! من دیشب این رو خوردم خوب شدم . گفتم یعنی چی ؟ گفت دیشب بدنم کلی کهیر داشت بهمراه خارش . یدونه اینو خوردم و راااااحت خوابیدم . مطمئنی اشتباه نمی کنی ؟

اون لحظه قیافه ی مامان حاجی دیدنی بود :)))))))))) کلی خندیدیم . تازه فهمیدم علاوه برا چای نبات ، هیوسین هم می تونه کهیر رو رفع کنه . شمام می تونین استفاده کنین و جواب بگیرین . البته به شرط تلقین . 

+ امشب همچین حس نوشتن اومده سراغم :))) 

  • سه شنبه ۹۵/۱۲/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

وای چقدر خندیدم...خخخخخخخخخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
:) فدای خودت و خنده هات . 

شایدم تلقین

نمیدونم.

 

ولی ما ی آشنای خیلی دور داریم واسه هررررررر چیزی روباکسین میخورد

یعنی سرش درد بگیره

پاش درد بگیره

عطسش بگیره

گلوش

همه چیز

خوبم میشد.

نمیدونم اینجا هم میشه این تلقین پذیری رو مطرح کرد یا نه.

 

ولی خب خداروشکر هیوسین داروی خطرناکی نبوده حالا.

پاسخ ** آوا ** :
باز حالا روباکسین برای این دردها تا حدی موثره ولی هیوسین با کهیر ؟! من هنوز هیچ رابطه ای بینشون پیدا نکردم :))))))))))))))))))))))))))))))))) 

سلام...

افرین ، خوددرمانی در این حد!

و چه اعتقادی

 

بنظرم اعتقادشون، خوبشون کرده

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. خب چه میشه کرد ولی خب شانس اورد داروی خطرناکی نبود. مثلا اون بیماریکه باید روزانه سه عدد نیتروکانتین میخورد اونوقت یکی یهش یه مشت وارفارین صورتی داد بجای نیترو .... طرف نسنجیده خورد و چند روز بعد با خونریزی های وسیع داخلی و اکیموزهای شدید بستری شد . البته این به تلقین و اعتقاد ربطی نداشت منظورم خطای خوردن داروی اشتباه بوده 
سلووووووم بانو

فکر کنم همه اینو یه باری امتحان کردن..منم دقیقا  برام پیش اومد.خخخخخ

راستی بابت شرکت تو دورهمی ازتون تشکر میکنم ....

  درپناه خدا
 
      بدرود
پاسخ ** آوا ** :
سلام علیکم . شبتون خوش‌ 
کدوم رو؟ چای و نبات یا خوردن داروی اشتباهی با تلقین 😂😂😂
خواهش میکنم‌ مرسی از میزبانیتون 

  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • :-)
    پاسخ ** آوا ** :
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">