MeLoDiC

به امید روزی که معنای هر سخن دوست داشتن باشد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

به امید روزی که معنای هر سخن دوست داشتن باشد ...

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

* امشب پنجمین شبی ِ که اهل ِ منزل نیستن و باید امشبُ تنهایی به صبح برسونم . این وزش باد و صداهای جور واجوری که از اطراف شنیده میشه تا حدی منُ ترسونده :( بعد از ظهر با کار خونه سرمُ گرم کردم . بعد از تمیزکاری خونه و حیاط و ... نشستم پای لپ تابم تا کمی بنویسم شاید ذهنم از این وحشتی که به جونم افتاده منحرف شه ! چیکوی بینوا رو فرستادم تو لونه ش . دیگه خیلی پاشُ از گلیمش درازتر کرده و به هر جایی که نباید هم سرک میکشه . الان تو فاز تنبیه ِ ! ولی هرررر چند تا کلمه که یاد گرفته یه بند میگه . به نظر میرسه این حیوونی هم تا صبح قشنگ به حرف زدن بیفته :))))

* چـرا هوای وبلاگستان انقدر سرد و یخی شده ؟! هر از چند گاهی یکی خداحافظی میکنه و میره !!! آدم دلش میگیره خب ... 

  • سه شنبه ۹۵/۰۸/۱۱
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

باد خوبه... :)
پاسخ ** آوا ** :
همه ش مال تو :)))))))))))
راستی اون عکس تلفیق پاییز و زمستونی که توی وبلاگت گذاشتی خیلی خوشگله . دیگه روم نشد زیر اون پست نظر بنویسم . 
همه دارن میرن و جاشون احمد12 میاد! جالبه.
.
تنهایی ترس نداره. اتفاقا من دوست دارم تنهایی رو.
پاسخ ** آوا ** :
احمد 12 کی هست حالا ؟ نمی شناسمش :) 
من از تنهایی نترسیدم . من از اون صداها و حس ناامنی ترسیدم 
همه دچار حال و احوالات پاییزین :دی خزون ِ خزون!!
پاسخ ** آوا ** :
پاییز که خیلی خوبه ! من که عاشقشم . چی بگم والله . حیفه آخه ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">