MeLoDiC

من به همه چیز مشکوکم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من به همه چیز مشکوکم ...

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ق.ظ

* وقـتایی که پنجشنبه ها شبکارم ، جمعه صبح که به سمت خونه میام ، به شکل مشکوکی تعداد آقایون تو سرویس کمتر از باقی روزهای هفته ست  .   

+ آبان هم رسید ... پاییز ناجوانمردانه در حال ِ گذره ! 

  • يكشنبه ۹۵/۰۸/۰۲
  • ** آوا **

نظرات  (۱۰)

عجب معمایی :)))
پاسخ ** آوا ** :
 معما نبود البته :)
خسته نباشی که اینقدر زحمت میکشی آوا جونم :*
پاسخ ** آوا ** :
فدای تو عزیزم . امیدوارم که تیکه ننداخته باشی :))))))))))
سلام عزیزم
ممنون از لطف و مهربونیت همه خوبیم و مشغول زندگی
زحمت کشیدی خوندی و جواب دادی دیازپام مصرف نمیکرده و فقط به خاطر همین کیپ شدن گوش دکتر بهش داده بوده منظورت از دکتر روانشناسه یا مغز و اعصاب؟ متاسفانه مادرم اصلا به سلامتیش توجه نداره و پدرم بدتر از اون اجازه نمیده پیش دکتر ببریمش فقط امیدواریم که باعث این موضوع مصرف قرص بوده باشه و بار آخر
بازم ممنون عزیزم
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم 
خواهش میکنم کاری نکردم . ایکاش می تونستم جواب کامل و جامعی بهت بدم ولی خب تشخیص کار دکتره و من اطلاعاتم در اون حد قوی نیست که جواب روشنی بهت بدم و دعا میکنم که مشکل مادر دیگه تکرار نشه . 
خصوصی داری عزیزم
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. خوبی؟ بچه هات چطورن ؟ در مورد سوال اول چیزی ندارم بگم چون پی ش نبودم و اطلاعاتی ندارم. اما در مورد مشکل گرفتگی گوش . اناهیتای عزیز اون علایم میتونه جز عوارض دیازپام باشه . البته بروز این عوارض در افرادیکه اختلالهای شخصیتی دارن بیشتره . به نظرم حتما حتما با یک دکتر صحبت کن و ببرشون تا ویزیت و معاینه شن. شاید افسردگی داشتن و بی توجه بودن. بهرحال فراموشی میتونه از عوراض دیازپام باشه. اطلاعاتم خیلی نیست در همین حد بود که گفتم. ببرش پیش دکتر و اگر هنوز دیازپام میخوره با مشورت دکتر قطع کنه. البته نمیدونم اون دو تا امپول چی بوده 😑 ولی چون دیازپام رو گفتی من به عارضه ی اون اشاره کردم. ببخش مجبور شدم اینجا بنویسم 
ااتفاقا اگه تعدادشون زیاد بود باید شک میکردی :))))))) 
پاسخ ** آوا ** :
اصلا من پشیمونم که شک کردم :-(
به نکته بسیاااااار ظریفی اشاره کردی :)))
پاسخ ** آوا ** :
واقعا؟؟؟ :-) یعنی قابل تفکر بوده آیا؟ 

(((((((((((((((:

 

بح بح

بعد مدت ها ی پست طنز آمیز خوندیم از اوا بانو

پاسخ ** آوا ** :
نخند کتایون . همونقدر که تعداد آقایون کمتر از همیشه بود در عوضش تعداد خانمها به نسبت قبل بیشتر بود. اینو کجای دلمون بزاریم اونوقت؟ چرا خانمها باید بیشتر از قبل باشن؟ یعنی تعطیل کاری و اضافه کاری انقدر برای خانمها مهمتر بوده؟ 
مشششکوووک نبااااش آجججججججی√
پاسخ ** آوا ** :
چشم بیجا نمودیم. 
حالا چرا مشکوک؟

پاسخ ** آوا ** :
بیمارم 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    در مورد این پست فقط میتونم عرض کنم:
    هر چیز که در جستن انی.....آنی...
    اوناییکه هرگز در اینمورد"مشکوک نیستند تو زندگیشون روحیه شاداب تری دارند...
    بای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام .شبتون خوش. نه انگاری زبان طنزم انقدری قوی نیست . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">