MeLoDiC

راهکار نه ... فقط گوش بدین !!! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

راهکار نه ... فقط گوش بدین !!!

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۸۹، ۰۶:۳۷ ب.ظ


یه استادی داشتیم که خیلی ماه بود

یه حرفیو یه روزی بهمون زد و اون روز حرفش برام خیلی جالب بود و تصمیم داشتم دیگه به اون حرف توجه کنم و عمل کنم ...

جمله ش این بود ... " وقتی یه دوستی یا هر کسی میاد از مشکلش به شما میگه سریع بهش راه حل ندین . شاید اون به راه حل نیاز نداشته باشه و اون زمان فقط و فقط به یه جفت گوش نیاز داشته باشه ... " از اون روز منم تصمیم داشتم هر وقت پای درد دل کسی نشستم بهش راهکار ندم و یا حداقلش تو همون بار اول این کارو نکنم . ولی نمیدونم حس دلسوزیه یا فضولی ...  ولی هر حسی که هست باعث میشه نتونم خودم رو کنترل کنم و باز راهکاری که به ذهنم میرسه بیان میکنم 

امیدوارم بتونم از این به بعد به حرفش عمل کنم 

آبگرمکن نصب شد  ولی یاس امروز دو بار دیگه حالش بد شده و با همسری رفتن بیمارستان . بچه م رنگ و روش پریده  . دعا کنین حالش خوب شه 

 


  • شنبه ۸۹/۱۰/۲۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">