MeLoDiC

سخته سخت ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سخته سخت ...

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

* یکی از سختی های شب کاری اینه که مجبور باشی تهه شب کاری بشینی تو نوبت دندون پزشکی واسه یه کار فسقلی کلی معطل شی ... 

خوابم میاد شدید ....

روز معلم به تمامی معلمان زحمتکش بخصوص آقا محمد خودمون مبارک باشه :-)

همینطور روز کارگر بر همه ی کارگران سختکوش مملکتمون مبارک . قدر زحمت شما عزیزان رو می دونیم . 

  • يكشنبه ۹۵/۰۲/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

منتظر موندن اونم برای دندون خیلی سخته :/ من دیوونه میشم تا نوبتم بشه
پاسخ ** آوا ** :
شانس اوردم که از درد دندون رنج نمی بردم :)))))))))))) 
منم نزدیک بود دیوونه شم . مخصوصا وقتی روی یونیت نشستم و دکتر از دستیارش پرسید فلان چیز رو بیار و یارو گفت وای دکتر تموم شده قراره ساعت دوازده به بعد برامون بیارن :)))) حالا خوبه دکتره از من اعصابش خط خطی تر بود وگرنه من می مردم اگه چند تا حرف بلند نمی زدم :) دیگه دکترجان خودش ترکوند اساسی 
  • احسان خواجه مرادی
  • بر شما هم مبارک باشه
    معمولا ای بوک تو گوشی داشته باشید و در اینجور مواقع کتابهای الکترونیکی مطالعه کنید.
    پاسخ ** آوا ** :
    راستش زیادی تمایل ندارم تو جمع با گوشی سرگرم باشم . البته یه دلیل دیگه ش چشمام ِ وگرنه عاشق کتابم . البته شاید بهتر باشه همیشه یه کتابی همراه داشته باشم . این فکر کنم بهتر باشه . حداقل نورش چشمامُ اشکی نمی کنه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">