MeLoDiC

لطفا دور از جونتون همیشه بیمار و همراه های خوبی باشین :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

* نمیدونم بگم خوشختانه یا بگم بدبختانه .... خلاصه ی کلام بیمار مذکور آقا محمد نبوده ، بلکه آبجی کوچیکه ش بوده که روز شنبه تحت عمل جراحی سنگینی که حدودا چهار ساعت و نیم طول کشید ، بعد از اونهمه انتظار و چشم براهی تک تک اعضای خونواده ، دکتر با ابراز خرسندی از نتیجه ی عمل ما رو بی نهایت خوشحال کرد. تا به این لحظه هنوز بستری و از ترخیص فعلا خبری نیست .  این بند صرفا جهت روشن سازی ابهامات ایجاد شده هست و مخصوصا اینکه در مواردی فکر کردن مشکل مربوط به محمد. بهر حال از توجهتون ممنونم. شکر خدا حال عمومی بیمارمون خوبه و انشالله خوبترم میشه . 

امشب من در سمت همراه بر بالین بیمار مذکور ادای وظیفه میکنم . با خودم فکر میکنم واقعا ما چه آدمهای با شعوری هستیم. خودم و بیمار مظلومم رو با (بعضی از ) بیمارها و همراهان بخشمون که مقایسه میکنم واقعا برای بار هزارم میگم فرهنگ داشتن چیز خیلی خوبیه . متاسفانه حمیده خیلی زود تحت تاثیر عوارض بعده عمل دچار ترشحات شدید ریوی شده که مستلزمه حرکت بیشتره. تشویقش کردم که راه بره. درن (لوله ی مخصوص جهت تخلیه ترشحات محل جراحی) رو کلمپ کردم و با کمک از تخت خارج شد . دستشو گرفتم و چند دوری توی بخش قدم زد. تشویقش کردم به سرفه کردن. در نهایت قسمت بیست و ششم شهرزاد رو دید و مسکن گرفت و خوابید انطفلی انقدر ریه ش ترشح داره که به حالت نیمه نشسته خوابیده :-(

حالا چرا میگم فرهنگ چیز خوبیه؟!چون وقتایی که مثلا من بالین بیمار بدحالی هستم یه همراه دیگه میاد میگه بیا سرم مامان رو جدا کن راه بره. میگم کمی صبر کن این بیمار حالش خوب نیست میام. نرس بعدی رو میبینه بهش میگه تو بیا همکارت که بین بیمارها بده و خوبه میکنه . این یه مثال ساده از بی فرهنگیه. چون ما اولویت کارهامون رو به خوبی بلدیم. میدونیم تاخیر چه کاری چه عواقبی داره. حالا همون همراه شاکی میشه و میگه شماها جای ما نیستین درکمون کنین. خب الان ما جای اون . البته این صرفا یه مثال خیلی خیلی ساده و پیش پا افتاده ست . صرفا جهت درک وضعیت موجود مطرح شده :-) 

دیشب شبکار بودم ، امشبم اینجا شبکارم ، فردا شبم باز بیمارستان خودمون شبکارم. به نظرتون ازم چیزی باقی می مونه؟ با توجه به اینکه علائم شدید یه سرماخوردگی ناخونده با دوز بالا در من حلول کرده. همین الان تب دارم. باقی علائم بخوره تو فرق سرم. اینم شانس من ...

  • دوشنبه ۹۵/۰۲/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

سلام. خوبی آوا جون؟ راستش اون شب که باهات حرف زدم تا صبح تو فکرت بودم که نکنه خودت حالت بدتر از بیمارت بشه. خستگی تو کاملا درک می کردم. امیدوارم الان بهتر شده باشی. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزه دلم. خوبی؟  متاسفانه اون شب و مخصوصا فردا شبش که کشیک بودم از بدترین شبهای عمرم بود . ولی خب گذشت. الان بهترم. 
سلام گلم
بلا دور باشه انشاالله هم از خودت هم از محمدآقا و هم دختر کوچولوت و همه ی مردم جهان...
پاسخ ** آوا ** :
سلام ابجیه عزیزم. الهی آمین واسه دعای خوبت. عزیزه دلی شادی جان
رمز:)))
ولی من ش اف رو ترجیح میدم البته اگه ص فیکس باشه ک عالیه اما نمیدن بهم:|
پاسخ ** آوا ** :
شیفتهای منم شب افه ولی یه وقتایی که اضافه کار در نظر میگیرن میشم عصر شب. کنجکاوم بدونم با کی تبادل نظر میکنم
لطفا ادرستون رو درج کنین
وای از دست همراها البته بعضیاشون 
رو اعصاب جا دارن عزیزان دل 
همشون هم میگن همراه مریض نیستین درک نمیکنین 😕
پاسخ ** آوا ** :
آخ آخ مارال تو بخوبی درک میکنی کلمه به کلمه ی حرفامو 
واقعا که
پاسخ ** آوا ** :
واقعا :-)
خدا قوت
با آرزوی سلامتی
پاسخ ** آوا ** :
ممنون از لطفتون
ش ش ش مگه مجبوری لااقل ش ع بگیر راحتری
واقعا خدا قوت
پاسخ ** آوا ** :
اون ش وسطی در واقع اف شبکاریمه که اومدم همراه موندم . من خودم هر از گاهی ع ش می مونم و صد البته که اون رو به ش ع ترجیح میدم. یکی ندونه میگه اون ش ش ش حرفه رمزه لابد  مخصوصا اون ش ع :-))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">